بازدید رییس دانشگاه جامع از موسسه علمی کاربردی مدیریت شهری و روستایی وزارت کشور

سرپرست دانشگاه جامع علمی- کاربردی با حضور در موسسسه آموزش عالی علمی – کاربردی مدیریت شهری و روستایی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف موسسه در نشست صمیمی رئیس آن موسسه و جمعی از مدیران آن مجموعه شرکت کرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران؛ با آغاز بکار موسسه انتظار می‌رود تا تحول بسیار خوبی در حوزه مدیریت شهری و روستایی کشور در زمینه مهارت‌های مدیریت خدمات شهری بصورت کاربردی اتفاق بیافتد. 

بنا بر این گزارش دکتر اخباری در این بازدید گفت: یکی از فعالیت‌های مهمی که این موسسه باید در دستور کار خود قرار دهد سیاست گذاری، نظارت مستمر و منظم و با تقویم است که حوزه‌های مختلف این موسسه اعم از فرهنگی؛ آموزش، اداری مالی و... گزارشات منظمی از مراکز مختلف کشور ارائه دهند. 

وی اظهار کرد: ما هم اکنون حدود ۱۳۰۰ شهر، داریم که دارای شهرداری هستند، این بدان معنی نیست که ما باید به‌‌ همان تعداد مرکز علمی- کاربردی داشته باشیم، بلکه باید کشور را منطقه بندی کنیم و در شهرهای بزرگ مراکز قوی ایجاد کنیم و ضمن تقویت آن بقیه شهر‌ها از آن استفاده نمایند، ما مراکزی می‌خواهیم که از نظر کیفیت آموزش و مهارت‌ها در سطح بالایی باشند. 

وی افزود: رؤسای مراکزعلمی - کاربردی باید حضور تمام وقت در مرکز داشته و به مسایل علمی، آموزشی و فرهنگی رأسا رسیدگی نمایند سیستم نظارتی موسسه باید قوی بوده تا مدیران مراکزی که عملکرد ضعیفی دارند شناسایی شوند و روسای مراکز علاوه بر سابقه درخشان باید با حضور تمام وقت در راستای افزایش کیفیت و توسعه مرکز تلاش کنند. 

 دکترمحمد اخباری همچنین بیان کرد: با توجه به رویکرد وزیر محترم کشور به موسسه مدیریت شهری و روستایی و دیدگاه اجرایی ایشان، دامنه فعالیت موسسه می‌تواند در سراسر کشور گسترش یابد و این گسترش باید توآمان با کیفیت علمی و استاندارد سازی و مهارت آموزی باشد که از مطالبات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) همین مهارت آموزی و پنجه کار آمد در بین دانشجویان دانشگاه علمی –کاربردی است. 

وی در خاتمه ضمن ابراز خرسندی از تصویب مصوبات دومین نشست هیآت امنای موسسسه با حضور وزیر کشور از رئیس موسسه و همکارانشان خواست تا با جدیت بیشتری به کارشان ادامه داده و با حضور در کمیته‌ها و شورا‌ها، دانشگاه جامع را یاری نمایند، تا در راستای افزایش کیفیت و مهارت دانشجویان گام‌های موثری بردارند.



انتهای پیام/

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار