پیرلی : فرمول یک سریع تر می شود

کمپانی پیرلی، تامین کننده تایر های مسابقات فرمول یک معتقد است که خودروهای فرمول یک در فصل ۲۰۱۵ نسبت به فصل قبل حدود ۳ ثانیه در هر دور سریع تر خواهند شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران یکی از نکات منفی در آغاز فصل ۲۰۱۴ که در آن برای نخستین بار از پیشرانه های توربو چارجر و هیبریدی استفاده شد، سرعت پایین خودروها بدلیل استفاده از این موتورها و همچنین کاهش نیروی رو به پایین در آن ها بود که باعث شده بود این خودرو کند تر از نمونه سال قبل خود باشند.

اما خودرو ها با پیشرفت فصل به طور واضحی بسیار سریع تر شدند و انتظار می رود این روند در فصل آینده نیز ادامه داشته باشد.

او در این باره گفت : برآورد های اولیه ما می گوید که جهش بزرگی را (در سرعت خودروها) مشاهده خواهیم کرد.تیم ها این شانس را دارند که در طول زمستان خودروی خود را مخصوصاً در زمینه موتور بهبود دهند.انتظار ما این است که در نخستین مسابقه در ملبورن و یا نهایتاً در مسابقه چین جهش بزرگی را نسبت به سال قبل تجربه کنیم. 

او ادامه داد :فکر می کنم خودرو ها نسبت به سال قبل چیزی در حدود دو تا سه ثانیه سریع تر شوند و این مقدار کافی است که سرعت خودرو ها به اندازه فصل ۲۰۱۳ برسد.این موضوع باعث می شود که ما نیز استراتژی متفاوتی را در طراحی تایرهای جدید برای فصل ۲۰۱۵ اتخاذ کنیم. 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار