رضایت سرمربی ژاپنی از اردوی تیم ملی بیس بال

سومین مرحله از اردوی تیم ملی بیس بال با حضور توما ایروکاوا، سرمربی ژاپنی از نهم بهمن ماه به میزبانی بوشهر در حال برگزاری است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ،  تیم ملی بیس بال که در حال آماده سازی برای حضور در دوازدهمین دوره مسابقات بیس بال کاپ غرب آسیا است در بوشهر اردو زده تا برای این رقابت‌ها که از سوم تا دهم اسفند ماه در اسلام آباد پاکستان برگزار می‌شود ، آماده شود.

توما ایروکاوا سرمربی ژاپنی تیم ملی بیس گفت: از 23 بازیکن دعوت شده به اردوی مرحله سوم 18 نفر اصلی برای اعزام به پاکستان انتخاب خواهند شد.

وی اظهار داشت: خوشبختانه بازیکنان با روحیه خیلی بالایی در اردو حاضر شده اند و ما هر روز در دو نوبت صبح و عصر جلسات تمرینی و آماده سازی را برگزار می‌نماییم.

توما با اشاره به امکانات و شرایط بوشهر برای برگزاری این اردو گفت: خوشبختانه از نظر امکانات و شرایط آب و هوایی بوشهر میزبان خوبی برای این اردو است و ما در این مدت تمام تلاش خود را می‌کنیم که هماهنگی بین بازیکنان شکل بگیرد و مهارت‌های فردی و تیمی آنان افزایش پیدا نماید.

شایان ذکر است تاکنون 11 دوره از مسابقات بیس بال قهرمانی غرب آسیا برگزار شده است و تیم ملی ایران در 3 دوره از این مسابقات شرکت داشته است .تیم ملی کشورمان در اولین دوره (سال 1999 ) به میزبانی هند مقام ششم را کسب نمود. در دور دوم ( سال 2005 ) به میزبانی پاکستان به مقام چهارم دست یافت و در دور سوم (سال 2012 ) به میزبانی پاکستان به مقام سوم رسیده است. برای حضور در دوازدهمین دوره این رقابت‌ها تاکنون تیم‌های پاکستان (میزبان)، عراق، هند، افغانستان و ایران اعلام آمادگی کرده‌اند.

انتهای پیام/
برچسب ها: اردو ، تیم ، ملی ، بیسبال ، سرمربی ، ژاپنی ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار