وحید بنا: آسیب دیدگی دو سال و نیم خانه نشینم کرد/ به قهرمانی درلیگ امیدواریم

ملی پوش جودو کشورمان گفت : پس از دو سال و نیم آسیب دیدگی و خانه نشینی دوباره به لیگ و تیم ملی بازگشتم و دلم روشن است که با پاس قوامین قهرمان می شویم.

وحید بنا در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اذعان کرد: بعد از رقابتهای آسیایی ازبکستان آسیب دیدم و مدت دو سال و نیم بود که خانه نشین شدم در نهایت پس از جراحی و سپری کردن دوره نقاهت دوباره به تیم ملی و لیگ بازگشتم و در رقابتهای امسال با پاس قوامین قرارداد بستم.
 
وی ادامه داد: به دلیل دوری طولانی مدتم از مسابقات ، تیمهای لیگ برتری به من اعتماد نمی کردند و قراردادم مبلغ زیادی نیست ، رقم قرارداد جودوکاران به طور کلی و نسبت به رشته های دیگر بسیار پایین است برای مثال بهترین رقم ها در حدود 10 میلیون تومان است که آن هم در 5 قسط می دهند و با احتساب مالیات و اینکه ما منبع درآمد دیگری غیر از این نداریم بسیار ناچیز است، فقط عده انگشت شماری بالای 10 میلیون تومان قرارداد می بندند.
 
ملی پوش جودوی کشورمان درباره رقابتهای لیگ امسال خاطرنشان کرد: مزیت مسابقات لیگ امسال نسبت به دوره های گذشته این است که جودوکاران ملی پوش در تیمهای مختلف تقسیم شده اند و این حساسیت مبارزه ها را بالا برده است، تیمهای موسسه مالی اعتباری میزان و پاس ثامن الحجج؛ همچنین تیم رستوران شبهای گلوبندک که از ملی پوشان جوانان استفاده کرده است، تیمهای بسیار خوبی هستند.
 
بنا اضافه کرد: تیم پاس قوامین موفق شد هر 7 مسابقه خود را پیروز شود، ما تیم میزان را بردیم که سه بازیکن خارجی داشت و مدعی اصلی عنوان قهرمانی است، من مقابل این تیم با الیاس علی اکبری مسابقه دادم که حریف بسیار سرسختی بود و در یک پانیه پایانی مبارزه موفق شدم وی را شکست دهم ، دلم روشن است که می توانیم به قهرمانی برسیم و امیدوارم صدر جدول تا هفته  پایانی از آن ما باشد.

انتهای پیام/
برچسب ها: بنا ، جودو ، خانه نشین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار