بیانیه پزشکی قانونی به مناسبت دهه مبارک فجر/

بار دیگر پیمان خود را با شهدا و رهبر معظم انقلاب تجدید می‌کنیم

اداره کل پزشکی قانونی استان تهران به مناسبت فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر و سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

بار دیگر پیمان خود را با شهدا و رهبر معظم انقلاب تجدید می‌کنیم
به گزارش حوزه حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، اداره کل پزشکی قانونی استان تهران به مناسبت فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر و سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه‌ای  صادر کرد.

در این پیام آمده است:


دهه فجر انقلاب اسلامی دهه احیاء ارزش‌های والای اسلام ناب محمدی و یادآور حماسه و ایثار ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی و تجدید میثاق با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) می‌باشد.

سرآغاز این دهه روز تاریخی ورود امام خمینی(ره) به میهن عزیزمان می‌باشد و این روز سرآغاز حرکت بی‌سابقه ملت ایران در به ثمر نشاندن انقلاب شکوهمند اسلامی است.

اینک و در سی وششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با نگاهی به سال‌های سپری شده از انقلاب نظاره‌گر تحولات عظیمی در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و علمی کشورمان هستیم که نشان‌دهنده تحقق شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی می‌باشد.

اینک در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر پیمان خود را با شهدا و رهبر معظم انقلاب تجدید می‌نماییم و با استعانت به درگاه خداوند سبحان سربلندی و عزت روز افزون ملت شریف ایران را در مسیر دستیابی به آرمان‌های انقلاب اسلامی مسئلت می‌نماییم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار