نبرد به زبان جاوا؛

آغاز ثبت نام در مسابقه برنامه نویسی دانشگاه شریف

نبرد به زبان جاوا (JavaChallenge) مسابقه‌ی برنامه نویسی است که در آن، سطح تسلط دانشجویان در زمینه‌ی هوش مصنوعی به کمک زبان جاوا به چالش کشیده می‌شود.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ ثبت نام در مسابقه برنامه‌نویسی «نبرد به زبان جاوا» آغاز شد. در این دوره‌ی مسابقات علاوه بر جاوا از زبان‌های پایتون و ++c هم پشتیبانی می‌شود. سبک این مسابقه در قالب یک بازی است و به دانشجویان حدود ۶ تا هفت ساعت وقت داده می‌شود تا برنامه‌ی استراتژی برد آن را بنویسند. در پایان نیز تیم‌ها با یکدیگر رقابت خواهند کرد و سه تیم که موفق به شکست دادن سایر تیم‌ها شوند، به عنوان‌های تیم‌های برتر مسابقات معرفی خواهند شد.
 
 
این مسابقات توسط انجمن علمی و فوق‌برنامه‌ی دانشکده‌ی کامپیوتر دانشگاه صنعتی شریف در سطح کشوری برگزار می‌شود و دانشجویان تمامی ‌دانشگاه‌های کشور می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند.
 
 
بر اساس این گزارش، مسابقات امسال در دو مرحله‌ی اینترنتی و حضوری برگزار می‌شود. مرحله‌ی اینترنتی مسابقه در ۲8 بهمن تا اول اسفند ماه برگزار می‌شود و سپس از ۳۲ تیم برتر در مرحله‌ی اینترنتی برای شرکت در مرحله‌ی حضوری مسابقات که در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود، دعوت خواهد شد. مرحله حضوری مسابقه برنامه نویسی نبرد به زبان جاوا در تاریخ هفتم و هشتم اسفند ماه در دانشکده‌ی کامپیوتر دانشگاه شریف برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات تکمیلی به آدرس اینترنتی http://www.javachallenge.ir مراجعه کنند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار