کیانی:وقتی به آندو نیاز داریم باید کمک کند

کاپیتان تیم تراکتورسازی گفت:اجازه نمی‌دهیم از کورس قهرمانی عقب بمانیم و در بازی با پدیده ناکامی مقابل ملوان را جبران خواهیم کرد.

مهدی کیانی در گفتگو با خبرنگارورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: همه تیم هایی که در نیمه بالای جدول قرار دارند می توانند قهرمان شوند و با توجه به فاصله کم امتیازی که دارند کوچکترین لغزش به نفع رقبا خواهد بود با این حال من تیم خودمان را مدعی اصلی می دانم .ما باید در ادامه بازی ها به صدر برگردیم .چرا که توان قهرمان شدن را داریم و باید از اعتبار خود و تیم‌مان دفاع کنیم.
 
وی در مورد اولین حضور تیموریان در ترکیب تراکتورسازی گفت: متاسفانه شیروند مصدوم شد و ما آندو را به میدان آوردیم . البته او با وجود خستگی سفر تیم ملی برایمان عالی بازی کرد و بسیار تاثیرگذار بود.من فکر می کنم او در ادامه می تواند کمک خوبی برای تیم ما باشد .چرا که هم تاثیر گذار است و هم با تجربه به همین دلیل در ایران و آسیا کمک حال ما خواهد بود.
 
کیانی در مورد این شایعه که خطیبی فقط قصد داشت از آندو  در آسیا استفاده کنداظهار داشت:
چرا باید اینگونه باشد. باشگاه باید از بازیکنی که برایش هزینه کرده استفاده کند.شاید مربیان بیشتر در لیگ قهرمانان آسیا روی او حساب کرده باشند و به خاطر خستگی قصد داشتند به او استراحت دهند ولی بدون شک وقتی تیم نیاز دارد باید کمک حال باشد ودیدید که با تمام وجود هم برایمان بازی کرد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار