سنایی در اجلاس آسیا حاضر شد

نماينده رييس فدراسيون ایران در اجلاس سالیانه فدراسیون اسکواش آسيا شركت كرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ،  سيد عليرضا سنايي نايب رييس جديد فدراسيون اسكواش و دبيركل فدراسيون غرب آسيا به عنوان نماينده ارشد رييس فدراسيون كشورمان در اجلاس ساليانه فدراسيون آسيا شركت كرد و پيشنهادات ايران را در صحن اجلاس براي ريبس و ديگر اعضاي حاضر از كشورها ارائه كرد.

وي تشكيل كميته مديا را به عنوان يكي از كميته هاي مهم و اثرگذار را مطرح و در خصوص حمايت و اقدام AsF از ورود رشته  اسكواش به ليست كشورهاي اسلامي  خواستار شد و درخواست ايران را مبني بر برگزاري يك كلينيك  داوري در ايران را مطرح نمود و با هر سه پيشنهاد و درخواست هاي ايران موافقت و در دستور كار كنفدراسيون آسيا قرار گرفت.

نماينده ايران سپس با پاورپوينتي كه از ديدني ها و امكانات و ظرفيت هاي اسكواش كشورمان در اجلاس ارائه نمود با اين پرزنت خود بخوبي از ميزباني ٢٠١٥ ايران كه در شهريور سال آينده بعد از مسابقات ايران جونيور اُپن در تهران برگزار مي شود دفاع كرد كه مورد استقبال كشورها قرار گرفت.

سنايي همچنان در جايگاه دبيركلي غرب إسيا اجلاس ساليانه فدراسيون غرب إسيا به رياست ايران را در ارديبهشت سال آينده به ميزباني كويت نهايي و به كشورهاي غرب إسيا ابلاغ گرديد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار