جدایی از آرسنال اشک آنری را درآورد

تیری آنری ستاره سابق تیم آرسنال اعتراف کرد جدایی وی از این تیم در سال 2007 موجب گریه‌اش شد.

جدایی از آرسنال اشک آنری را درآوردبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، به نقل از اسکای اسپرت، تیری آنری در سال 2007 از آرسنال جدا شده و به باشگاه بارسلونا پیوست.

وی قبول کرد انتخاب چهارم پپ گواردیولا در خط حمله باشد و حتی بابت این موضوع گریه کرد. لازم به ذکر است، آنری نقش مؤثری در رسیدن به آرسنال به 2 عنوان قهرمانی لیگ برتر و 2 قهرمانی جام حذفی انگلیس ایفا کرد. او 228 گل برای توپچی‌ها به ثمر رساند اما در سال 2007 باشگاه را ترک کرد.

آنری در توضیح تصمیم خود گفت: در آن زمان 29 سال داشتم و در بهترین شرایط آمادگی به سر می‌بردم فکر می‌کردم همه بازیکنان خوب از آرسنال رفته‌اند و حتی آرسن ونگر هم به زودی می‌رود. اصلاً تصمیم آسانی نبود و موقع رفتن گریه می‌کردم. مخصوصاً که گواردیولا به من گفت انتخاب چهارم وی در میان مهاجمان هستم اما این مطلب را پذیرفتم زیرا فکر می‌کردم رقابت موجب پیشرفت یک بازیکن می‌شود.

من برای رسیدن به یک جایگاه ثابت در تیم جنگیدم. مردم اغلب از شانس و اقبال صحبت می‌کنند اما من معتقد هستم این خود شخص است که آینده‌اش را می‌سازد. وقتی نهایت تلاشتان را بکار می‌بندید در نهایت به پاداش آن خواهید رسید.

یادآور می شود، آنری ماه گذشته از دنیای فوتبال به عنوان بازیکن خداحافظی کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: آنری ، انگلیس ، مطلب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار