مسی در بارسلونا پست جدیدی گرفت

لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا توسط مربی به کناره‌های زمین برده شده و در نقش یک بازی ساز در خدمت تیم قرار گرفته است.

مسی در بارسلونا پست جدیدی گرفتبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از یورواسپرت، لوییز انریکه سرمربی بارسلونا از عملکرد لیونل مسی درکناره‌های زمین رضایت کامل داشته و معتقد است،‌این منطقه از زمین به ستاره آرژانتینی فرصت حرکت بیشتری می‌دهد و مسی می تواند نقش یک بازی ساز حرفه‌اتی را ایفا کند.

براساس این گزارش، تیم بارسلونا موفق شد در هفته 21 رقابت‌های لالیگا با نتیجه 3بر2 و یا رئال را شکست دهد و با 50 امتیاز- یک امتیاز کمتر نسبت به رئال- در جایگاه دوم جدول رده بندی قرار بگیرد در این بازی نیمار، رافینا و مسی برای بارسلونا گلزنی کردند.
انریکه در پایان بازی گفت: بازی مسی در کناره‌ها خوب جواب داد اما از او خواستیم با توپ بیشتر حرکت کند.

***سوارز بالاخره گلزنی می‌کند

لوییز سوارز خرید گرانقیمت کاتالان در تابستان گذشته در این بازی هم نتوانست گلزنی کند ملی پوش اوروگوئه‌ای در 18 بازی که برای بارسلونا به میدان رفت فقط 5 گل به ثمر رساند اما لوییز انریکه به گلزنی او در آینده خوشبین است و گفت: می‌دانم گلزنی‌های سوارز به زودی شروع می‌شود اما در همین لحظه هم او بازیکن بسیار مهمی برای بارسلونا است خیلی مهم است مهاجمی بتواند مدافعان حریف را به عقب برگرداند شک ندارم گل‌ها خود از راه می‌رسند.

***رافینا یک بازیکن کلیدی است

رافینا موفق شد اولین گل خود برای تیم بارسلونا را در دیدار مقابل و یا رئال به ثمر برساند انریکه در مورد وی گفت: رافینا او بازی بدون نقصی را به نمایش گذاشت در فصل جدید رافینا نیاز به هماهنگی بیشتر با اعضای تیم دارد اما بدون شک بازیکن کلیدی تیم ما خواهد بود.
انریکه افزود: انیستا در بهترین پست ممکن مشغول به بازی است از عملکرد او راضی هستم و معتقدم در میانه زمین کارایی بیشتری دارد رسیدن به قهرمانی در رقابت‌های این فصل چندان از ما دور نیست باید مراقب امتیازهایمان باشیم تا از کورس قهرمانی عقب نمانیم اختلاف ما با رئال مادرید به یک امتیاز کاهش یافته و باید بیشتر مراقب باشیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: مسی ، بارسلونا ، آرژانتینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار