مراسم تودیع و معارفه؛

مراسم تودیع و معارفه فرماندار نیشابور برگزار شد

با حضور مسئولان استان خراسان رضوی مراسم تودیع و معارفه فرماندار نیشابور برگزار شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران،، ظهر امروز مراسم تودیع و معارفه فرمانداران قدیم و جدید نیشابور در سالن شهید عابدی فرمانداری نیشابور برگزار شد.

فرماندار جدید نیشابور در این مراسم اظهار داشت: بیش از یک سال و نیم از استقرار دولت تدبیر و امید می‌گذرد و ما فرصت چندانی نداریم اگر همدلی و وفاق در شهرستان به وجود نیاید همه چیز از دستمان در رفته است.

وی با بیان این مطلب که باید فاصله ایجاد شده را هر چه سریع‌تر کم کنیم گفت: در نشستی که با وزیر کشور روز گذشته در تهران داشتم به جایگاه تاریخی و گردشگری نیشابور اشاره کردم و گفتم متاسفانه تاکنون به ظرفیت‌های فرهنگی و اقتصادی نیشابور به‌ خوبی توجه نشده و ما باید نگاه به نیشابور به عنوان یک شهرستان غیر مرکز را تغییر داده و نگاه ملی به این شهرستان داشته باشیم.

غلامحسین مظفری ادامه داد: در آن جلسه مقرر شد که ما باید تا سه ماه آینده یک برنامه مدون برای توسعه شهرستان نیشابور تهیه کرده که قابلیت عملیاتی و اجرایی به لحاظ ساختار دولتی داشته باشد و وزیر کشور قول دادند شما طرح را بیاورید اگر زمینه اجرایی فراهم بود هر اختیاری که وزیر کشور داشته باشد به فرماندار نیشابور تفویض می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: این برای شهرستان نیشابور یک فرصت استثنایی بوده و باید کارشناسان، سازمان‌های مردم نهاد، بخش خصوصی با برقراری وفاق و همدلی به کمک شهر بیایند تا شاهد توسعه بیش از پیش این شهرستان باشیم.

مظفری با بیان این مطلب که مردم را باید محور تمام کارهای خود قرار دهیم، گفت: ما باید یک فضای پر نشاط و امن ایجاد کنیم و با راه‌اندازی یک اتاق ایده از تمام شهروندان درخواست کنیم تمام ایده‌های خود را برای پیشرفت شهرستان در مدت پنج ماه آینده برای ما ارسال کنند و با تشکیل کارگروه‌های مختلف به این طرح‌ها که قابلیت اجرا دارند بپردازیم تا شاهد شکوفایی شهرستان باشیم.

گفتنی است؛ در پایان این جلسه از زحمات برات علی‌نیا فرماندار سابق تقدیر و غلامحسین مظفری به‌ عنوان فرماندار جدید نیشابور معرفی شد.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.