مستندات مصدومیت هلمکه + عکس

کمیته پزشکی باشگاه استقلال مدارک و مستندات پزشکی خود را جهت مصدومیت هندریک هلمکه منتشر کرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال ، جهت روشن سازی افکار عمومی ، صراحت و شفافیت کامل درباره پرونده پزشکی این بازیکن خارجی و مقابله با برخی اظهارات کذب و بی مسئولانه ، کمیته پزشکی این باشگاه تصمیم گرفت با انتشار اطلاعیه ای توضیحات لازم را در این مورد به اطلاع عموم هواداران برساند:
 
1 –متاسفانه شاهد هستیم در برخی از مصاحبه ها و گزارش ها ، اظهارات غیرمسئولانه ای صورت گرفته و به نظر می رسد که هدف این عده ، زیر سئوال بردن صلاحیت بهترین متخصصان پزشکی در ایران است.
 
2 – دکتر سهراب کیهانی و دکتر محمدرضا ابراهیمیان دو پزشک متبحر ، سرشناس و حاذق کشورمان هستند که شهرت آنها در تشخیص درست و موفقیت آمیز در خاورمیانه نیازی به توضیح اضافی ندارد . به پیوست این اطلاعیه تصویر نامه این دو پزشک حاوی نظر تخصصی آنها درباره مصدومیت هلمکه منتشر شده است که مطالعه آنها پاسخ محکم و قاطعی برای شایعه سازان خواهد بود . همچنین گزارش ام آر آی این بازیکن هم با تشخیص دکتر علی رادمهر در زیر انتشار یافته است.
 
در پایان یکبار دیگر از برخی رسانه ها و افراد می خواهیم که با نظرات غیر تخصصی و عامیانه به این موضوع ورود نکنند . بدیهی است که تمامی اظهارات بی مسئولانه قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

مستندات مصدومیت هلمکه + عکس

مستندات مصدومیت هلمکه + عکس

مستندات مصدومیت هلمکه + عکس

انتهای پیام/
برچسب ها: استقلال ، هلمکه ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار