گزارش لوموند از وحشت نتانیاهو در سفر پاریس

مجله فرانسوی لوموند در گزارشی به وحشت نتانیاهو در سفر ماه گذشته خود به پاریس پرداخت.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری فلسطین الیوم، مجله فرانسوی لوموند در گزارشی درباره حضور نخست وزیر رژیم صهیونیستی در راهپیمایی رؤسای جهان که در پاریس ماه گذشته و در پی حمله به مجله شارلی ابدو برگزار شده بود، به نگرانی های وی در خلال سفرش به پاریس پرداخت.

این مجله می‌نویسد: زمانی که نتانیاهو در پاریس منتظر اتوبوسی ضد گلوله بود، پیش از سوار شدن، نتانیاهو در تماس با رئیس جمهوری فرانسه به وی می گوید: آیا همه چیز امن است؟ آیا همه چیز را بررسی کردید و فرانسوا اولاند در پاسخ به وی می گوید: ما تمامی ساختمانهایی را که در مسیر اتوبوس قرار دارد بررسی کرده‌ایم.

این مجله همچنین به نقل از روزنامه یدیعوت احارونوت می‌نویسد نتانیاهو درحالی که نگران بود و مدام با تلفن همراه صحبت می‌کرد، لباسهای ضدگلوله بر تن کرده بود، منتظر اتوبوس مانده بود.

این مجله در ادامه گزارش خود می‌نویسد: اما اتوبوسی که نتانیاهو را به مکان راهپیمایی انتقال داد ضد گلوله نبود و نیروهای امنیتی فرانسه نیز ساختمانهایی که در مسیر اتوبوس نتانیاهو قرار داشتند چک نکرده بودند.

این مجله همچنین می نویسد که نتانیاهو نیروهای امنیتی ریاست جمهوری فرانسه را نیز در این سفر نادیده گرفته بود و برای خود 3 محافظ شخصی آورده بود.



انتهای پیام./.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار