«افسون تصویر» به نمایش در می‌آید

نمایشگاه «افسون تصویر» با مشارکت اعضای گروه عکاسی «پرسه» برگزار می شود.

کامیار مجد، یکی از اعضای گروه عکاسی «پرسه» در گفتگو با خبرنگار تجسمی باشگاه خبرنگاران، گفت: نمایشگاه «افسون تصویر» حاصل کار عکاسی من، محمود باقری، منیژه نیتی، سپیده خاقانی پور، ستاره اسماعیل زاده و عاطفه سادات حسینی جلائی است که همگی از اعضای گروه «پرسه» هستیم.
 
وی افزود: این نمایشگاه با سبک عکاسی «فلو» (محو) در معرض دید عموم قرار می‌گیرد تا تصورات، باورها، عقاید، رویداد‌ها و اتفاقاتی را که در پس ناخودآگاه ذهن هر انسانی شکل می‌گیرد را به نمایش گذاشته و نقش این تصاویر را در زندگی هرکدام از ما متذکر شود.
 
این عکاس اظهار داشت: من با آثاری با عناوین «هم هم ه»، «بغض»، «رها»، «جنین» و «رویای قلب نشین» در نمایشگاه «افسون تصویر» مشارکت می‌کنم و با ارائه آثار سعی در القای اعتقادی با مضمون تناقض دائمی موجود در تکمیل و رشد روح و جسم انسان دارم.
 
لازم به ذکر است؛ نمایشگاه «افسون تصویر» پنجشنبه مصادف با 16 بهمن ماه افتتاح می‌شود و تا یک هفته ادامه دارد. این نمایشگاه در این یک هفته همه روزه از ساعت 11 تا 19 و در روزهای تعطیل از ساعت 16 تا 19 پذیرای حضور عموم است.
 
گفتنی است؛ افتتاحیه‌ نمایشگاه «افسون تصویر» 17 تا 19 روز پنجشنبه 16 بهمن در محل شکل گیری این نمایشگاه واقع در خیابان یوسف آباد، کوچه‌ی چهارم، پلاک 3 واحد 3، نگارخانه‌ی عکاسان جوان برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار