رئیس کمیته ملی المپیک در ژرفا اشاره کرد:

موفقیت‌ها المپیک ریو نیازمند حمایت دولت و مجلس است/ توقع ما زیاد نیست حداقل امکانات را می‌خواهیم

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: امیدوارم بتوانیم نتایج قابل قبولی را در بازی‌های المپیک ریو با حمایت‌های دولتو مجلس محترم بدست آوریم.

موفقیت‌ها المپیک ریو نیازمند حمایت دولت و مجلس است/ توقع ما زیاد نیست حداقل امکانات را می‌خواهیمبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران کیومرث هاشمی با حضور در شبکه ورزش و برنامه ژرفا اظهار داشت: با توجه به اینکه شناخت کافی بر اکثر فدراسیون‌ها داشته‌ام به همین خاطر برای سمت رئیس کمیته ملی المپیکی مشورت های لازم را انجام دادم و از این رو در انتخابات شرکت کردم و در آخر این توفیق بدست آمد که خدمتگزار مردم عزیز و خوب باشم.

وی درباره بازی‌های آسیایی اینچئون نیز بیان کرد: در کل 5-6 فدراسیون انتظار داشتند که بیشتر رشته‌های آنها برای حضور در مسابقات آسیایی اینچئون بروند اما مبنای کار ما فقط بر روی سکو فتن و مدال آوردن بود که درنهایت توانستیم نتایج قابل قبولی را نیز کسب کنیم.
وی افزود: کمتر از 18 ماه به بازی‌های المپیک ریو مانده و مطمئنا کار بسیار سختی را در پیش رو خواهیم داشت اما امیدوارم بتوانیم قابل قبولی را با حمایت دولت و مجلس محترم بدست آوریم.

هاشمی تصریح کرد: امیدوارم  با کمک‌هایی که دولت و مجلس در خصوص تامین بودجه انجام می دهد بتوانیم نتایج خوبی را رقم نزنیم و رایزنی‌های لازم در این باره صورت گرفته است وتوقع بالایی نخواهیم داشت و با حداقل امکانات نیز می‌توانیم به پیروزی پیدا کنیم.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: هاشمی ، المپیک ، ژرفا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار