صالحی در دیدار با والدین شهدا در سازمان انرژی اتمی مطرح کرد؛

امنیت و عزت ایران اسلامی مرهون خون شهیدان/ مادران و پدران شهدا ولی نعمتان ما هستند

رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان گفت: دیروز فرزندان شما جهاد کردند و امروز هم فرزندان دیگر شما در عرصه جهاد علمی با تلاش و کوشش هدفمند موفق و سربلند هستند.

امنیت و عزت ایران اسلامی مرهون خون شهیدان/ مادران و پدران شهدا ولی نعمتان ما هستندبه گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، جمعی از مادران شهدای گرانقدر دفاع مقدس به مناسبت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و 14 بهمن روز ملی فناوری فضایی به همراه توکلی مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) برای قدردانی از تلاش مجاهدان عرصه علم و فناوری هسته‌ای کشور با علی اکبر صالحی معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی دیدار و گفت‌وگو صمیمانه‌ای داشتند.
 
این دیدار با حضور پدر شهید موحد دانش فرمانده لشگر 10 سیدالشهدا، مادر شهید صبوری، مادر شهید شهبازی و مادر شهید فراهانی در محل سازمان انرژی اتمی ایران برگزار شد.
 
صالحی معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در این دیدار گفت: شما مادران و پدران شهدا سروران و ولی نعمتان ما هستید که مهمترین کسان خود یعنی فرزندان عزیزتان را در راه اسلام فدا کردید و برای ما عزت و سربلندی و استقلال به ارمغان آوردید.
 
رئیس سازمان انرژی اتمی افزود:‌ دیروز فرزندان شما جهاد کردند و امروز هم فرزندان دیگر شما در عرصه جهاد علمی با تلاش و کوشش هدفمند موفق و سربلند هستند و آینده متعلق به فرزندان شما و ملت بزرگ ایران خواهد بود.
 
در ادامه این مراسم توکلی مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی طی سخنانی اظهار داشت: امروز پدر و مادران شهدا از گلزار شهدای بهشت زهرا (س) به این مکان آمده تا مراتب تشکر و قدردانی و دعای خیر خود را بدرقه راه همه شما و جهادگران خاموش عرصه انرژی هسته‌ای کنند و این سازمان آماده است در جهت پاسداشت خون شهدای هسته‌ای کشور جمهوری اسلامی ایران همکاری مطلوبی را در جهت احداث بنای یادبود و یادمان شهدای هسته‌ای در گلزار شهدای انقلاب اسلامی بهشت‌زهرا(س) کند.
 
وی تصریح کرد: امیدواریم با احداث این یادمان با شکوه برعترت و اقتدار و هویت ایران اسلامی که مرهون شهدای گرانقدر و همچنین شهدای عرصه فناوری هسته‌ای کشور است افزوده گردد.
 
در پایان این دیدار صمیمی والدین شهدا با اهدای گل و دعای خیر خویش مراتب تقدیر و تشکر خود را در راستای تلاش و کوشش دست‌اندرکاران انرژی هسته‌ای و موفقیت‌های بی‌نظیر ایران اسلامی به صالحی رئیس این سازمان اعلام کردند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار