دانلود کنید: تقویم Full HD سال ۹۴ برای اندروید

تقویم ۹۴، یک تقویم کاملا ایرانی با کیفیت اچ دی برای گوشی‌های اندرویدی است که ظاهر گوشی شما و نمایش تقویم را به بالاترین کیفیت تصویری نمایش می‌دهد. اگر تمایل دارید یک تقویم فول اچ دی داشته باشید این تقویم را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ کم کم به سال جدید نزدیک می شویم و نرم افزارها و تقویم های بسیار زیادی برای دانلود در سایت های مختلف قرار داده شده است که همگی فایل پی دی اف(pdf) هستند. اما به جستجوی خود در سایت های مختلف به دنبال نرم افزار تقویم برای گوشی اندرویدی خود ادامه داده اید ولی موفق نشدید، زیرا مواردی که یافته اید یا به صورت عکس یا فایل پی دی اف بوده اند نرم افزار تقویم 94 یک نرم افزار کامل با گرفیکی بسیار زیبا و ساده است. تقویم 94 که یک تقویم شمسی و کاملا ایرانی می باشد. که برترین قابلیت این نرم افزار پشتیبانی کامل از صفحه نمایش های Full HD - HD می باشد که کیفیت نمایش تقویم را برای شما به بهترین نحو ممکن نمایش می دهد.

تقویم94

در ابتدای ورود به تقویم، تا زمانیکه در سال 93 باشیم با صفحه روز شمار مواجه می شویم که تا پایان سال 93 شمارش روز ها را از دست ندهیم. بعد از ورود به سال 94، تقویم پس از اینکه روز و ماه جاری را بررسی کند، کاربر را بصورت اتوماتیک به صفحه مورد نظر برده و دایره ای که بر روی روز جاری قرار گرفته است را رنگی می کند و روز جاری را به کاربر نشان می دهد. برای سهولت در پیمایش بین صفحات ماه ها، یک فهرست کناری قرار گرفته که به کمک نشانه گوشه ای صفحه ظاهر می شود تا کاربر سریعتر به صفحه مورد نظر هدایت شود. در این فهرست کناری دو عنوان دیگر وجود دارد.
تبدیل تاریخ: در این صفحه می توانید تاریخ میلادی را به شمسی و بالعکس تبدیل کنید.

تنطیمات
شاید مشخصه اصلی نرم‌افزار که توانسته نظر کاربران را به خود جلب کند، امکان سفارشی سازی رنگ پس زمینه هر فصل از تقویم باشد. به کمک این ویژگی و ابزار حرفه ای انتخاب رنگ می توانید رنگ دلخواه خود را برای هر فصل انتخاب کنید. بر این اساس اصلی ترین نکته ای که در این نسخه از برنامه به چشم می خورد، پشتیبانی کامل از صفحات QHD و Full HD است. در این نسخه تلاش شده است که تبلت ها نیز از از این مسئله بی بهره نباشند، به طوری که در تبلت ها و صفحات بزرگ، کوچکترین تاثیری بر روی کیفیت نرم افزار وارد نمی شود. از دیگر نکات قابل توجه اضافه شدن رباعیات خیام در این نسخه است. در هر صفحه از تقویم، به صورت تصادفی یکی از رباعیات حافظ بارگذاری و به کاربر نمایش داده می شود. یکی دیگر از قابلیت های این نرم افزار انتخاب رنگ تقویم می باشد که بسیار هنرمندانه کار شده است که کاربر می تواند بسته به سلیقه خود رنگ های زنده ی را برای تقویم خود انتخاب کند. با نصب این نرم افزار و اجرای نرم افزار روز اول فروردین را به شما نمایش می دهد که در وسط صفحه روزهای مانده به نوروز را به شما نمایش می دهد. از دیگر قابلیت های این تقویم که می توان اسم برد رویدادهای است که در هر روز اتفاق افتاده است و در هر روز شما فال مربوط به ان روز که از اشعار حافظ می باشد می توانید ببینید. این تقویم که بصورت کاملا رایگان عرضه شده است، نسخه کاملتری به نام تقویم 94 پلاس را نیز با خود به همراه دارد. در نسخه پلاس ویژگی های حرفه ای تری به چشم می خورد. از جمله اضافه شدن تقویم میلادی و تقویم قمری که باعث شده تقویم 94 پلاس شکل کاملتری به خود بگیرد.


 • تصاویر محیط برنامه، برای مشاهده در اندازه اصلی روی تصاویر کلیک کنید

تقویم94 تقویم ایرانی تقویم ایرانی


 • دانلود و مشخصات فایل

دانلود
 • حجم: 10.65 کیلوبایت
 • نسخه: 1.0.0
 • اجرا در: اندروید 2.3 به بالا
 •
رمز فایل فشرده: www.yjc.ir

 • امتیاز:




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۴ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
چرا سال 95 را اجرا نمی کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۳ ۱۹ مهر ۱۳۹۴
خیلی ممنون.عالی بود.برا منم اجرا شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۳ ۰۵ شهريور ۱۳۹۴
سلام به همه.
یه نرم افزار unrar لازم دارین که میتونین از سایتای مختلف مثل بازار و اینا دانلودش کنین.
Iran (Islamic Republic of)
کریمی
۱۱:۰۸ ۲۱ خرداد ۱۳۹۴
سپاس اجراشد
Iran (Islamic Republic of)
صمد
۱۲:۴۱ ۰۴ خرداد ۱۳۹۴
رمز فایل را دستی تایپ نمایید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۰ ۲۳ فروردين ۱۳۹۴
اصلا جالب نبود
Iran (Islamic Republic of)
ارشام
۱۴:۰۲ ۰۱ اسفند ۱۳۹۳
سلام .بنظر من جالب نیست وبچه های دبستانی هم خوششون نمیاد.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۲:۴۴ ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
سلام، براحتی دانلود و پس از واردکردن رمز اجراشد، ممنون
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۲۵ ۲۴ بهمن ۱۳۹۳
لطفا مسولین صفحه جواب بدن چرا باز نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۱ ۲۴ بهمن ۱۳۹۳
سلام.تقویم رو دانلود کردم ولی باز نمیشه...
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۴:۳۳ ۲۳ بهمن ۱۳۹۳
سلام دوستان عزیزم شما باید ترم افزار 7زیپر رو داشته باشید که مخصوصه استخراج فایل از حالت فشرده به حالت عادیه بعد نصب میشه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۱۹ ۲۰ بهمن ۱۳۹۳
سلام من این تقویمو دانلودکردم ولی باز نمیشه چراا
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۰:۰۸ ۱۹ بهمن ۱۳۹۳
سلام وخسته نباشی رمزفایل راچجوری میتونم دريافت کنم من هرچی دانلودمیکنم بازنمیشه که نصب کنم
Iran (Islamic Republic of)
حسن میرفندرسکی
۲۱:۲۲ ۱۸ بهمن ۱۳۹۳
خیلی خوبه حیف که بعدازکلی زحمت ودانلود مینویسه قابل بازشدن نیست.!!!
آخرین اخبار