به مناسبت ایام‌الله دهه‌فجر؛

بهره برداری از 111 طرح عمرانی و اقتصادی در اردبیل

همزمان با ایام‌الله دهه‌فجر بیش از 111 طرح تولیدی، اقتصادی و صنعتی در نقاط مختلف اردبیل با سرمایه‌گذاری بیش از 127 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، در مراسمی که عصر امروز در اردبیل برگزار شد، پروژه‌های متعدد عمرانی و خدماتی نظیر راه‌سازی، مقاوم‌سازی مساکن روستایی، طرح‌های بهداشت و درمان و حوزه مدرسه‌سازی در نقاط مختلف استان اردبیل با اولویت مناطق روستایی به بهره‌برداری رسید تا هموطنان از مزایای آن برخوردار شوند.

چهارمین روز دهه‌فجر که به نام انقلاب اسلامی، استحکام خانواده، زنان و سبک زندگی ایرانی ‌اسلامی نامگذاری شده با برگزاری برنامه‌های متنوعی نظیر کارگاه آموزش خانواده با موضوع تحکیم خانواده و سبک فرزندپروری دینی، یادواره شهدای شهر رضی، جشن بزرگ دهه عشق ویژه بانوان، اختتامیه المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای دختران در مشگین‌شهر و جشن انقلاب و مردم در خلخال همراه بود.

تجلیل از همسران و مادران شهید به میمنت این ایام در نیر برگزار شده و چهار واحد مسکن مددجویی در کوثر افتتاح شد.

برگزاری مجمع سالانه بسیج کارگری استان، همایش تشکل‌های دینی در تبلیغات اسلامی، گفتمان دینی زن و مدیریت خانواده در اسلام و همایش انجمن اولیا و مربیان در کانون شهید رجایی به انجام رسید.

در گرامیداشت ایام‌الله دهه‌فجر همایش عفاف و حجاب و نشست‌های سیاسی و بصیرتی با موضوع آشنایی نسل چهارم با آرمان‌های انقلاب اسلامی برگزار شد.

در این روز همچنین مسابقات والیبال سه جانبه بانوان اردبیل، خلخال و طالش برگزار شده و جشن کاروان فرهنگ و امید در کوثر به انجام رسید.

در گرامیداشت این ایام نمایشگاه عکس با موضوع سبک زندگی اسلامی و نشست منتظران با موضوع سبک زندگی و ماهواره در پارس‌آباد برگزار شد و کارگاه آموزشی سبک زندگی اسلامی و تحکیم بنیان خانواده برگزار شد.

در این ایام محفل انس با قرآن، همایش تخصصی در مورد نقش زنان و نمایشگاه دستاوردهای اداره کل ورزش و مفاخر ورزشی نیز به همراه برگزاری همایش لاله‌ها جاودانه می‌مانند در شهرهای مختلف استان اردبیل به انجام رسید.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.