به مناسبت ایام‌الله دهه فجر؛

مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری در زنجان برگزار می‌شود

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان زنجان با اشاره به اینکه مسابقه وزنه‌برداری با نام یادواره پهلوان داودی در زنجان برگزارمی‌شود، گفت: این مسابقات به مناسبت دهه فجر ۱۷ بهمن برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،سعید امیدی با بیان اینکه بیش از 90 وزنه‌بردار در این مسابقه شرکت کرده‌اند، اظهار داشت: شهرستان‌های زنجان، ابهر، خرمدره، ایجرود و ماهنشان در این مسابقه شرکت می‌کنند.

وی به تعداد تیم‌های شرکت کننده از زنجان اشاره کرد و افزود: 4 تیم از زنجان در این مسابقه شرکت می‌کنند.

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان زنجان عنوان کرد: به مناسبت ایام‌الله دهه فجر مسابقه وزنه‌برداری در سطح استان با نام یادواره پهلوان و معلم فرزانه سیاوش داودی جمعه 17 بهمن در سالن وزنه‌برداری مجموعه ورزشی 15 خرداد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به عملکرد هیئت وزنه‌برداری استان زنجان ابراز کرد: حدود 80 تا 90 درصد از تقویم ورزشی این هیئت امسال اجرایی شده است.

امیدی به برگزاری مسابقات قهرمان کشوری تا پایان امسال خبر داد و خاطر نشان کرد: انتخابی بزرگسالان به مسابقات قهرمان کشوری اعزم می‌شوند.

وی با بیان اینکه امسال دوره‌های مربیگری و داوری در استان زنجان در رشته وزنه‌برداری برگزار نشده است، عنوان کرد: با موافقت فدراسیون کلاس داوری سال آینده در زنجان برگزار می‌شود.

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان زنجان به نیاز صد در صدی برای برگزاری کلاس‌های مربیگری و داوری در رشته وزنه‌برداری در زنجان اشاره کرد و گفت: نیاز به برگزاری دوره‌های مربیگری درجه یک دو و سه هستیم.

وی به کسب مقام هفتم نوجوانان کشوری توسط وزنه‌برداران نوجوان استان که در قائمشهر برگزار می‌شد، اشاره کرد و افزود: امسال در مسابقات قهرمان کشوری وزنه‌برداران نوجوان استان زنجان با کسب 3 طلا و 3 برنز از رتبه پانزدهم کشوری به مقام هفتم دست یافت.

امیدی با اشاره به اینکه وزنه‌برداران استان زنجان در رده جوانان به مقام هفتم کشوری دست یافتند، تاکید کرد: وزنه‌برداران جوان استان با شرکت در مسابقات قهرمان کشوری که در اهواز برگزار می‌شد به مقام هفتم دست یافتند.

انتهای پیام/م

منبع: تسنیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.