گزارش یاهو از تیم ملی فوتبال ایران

سرمربی ایران عملگرا و محبوب است/ انتقاد از بازی دفاعی کی روش چالش بزرگ مربی

سایت یاهو در گزارشی عملکرد تیم ملی ایران و وضعیت کی روش را زیر ذره بین قرار داده است.

سرمربی ایران عملگرا و محبوب است/ انتقاد از بازی دفاعی کی روش چالش بزرگ مربیبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از سایت یاهو گزارشی در خصوص تیم ملی ایران و کی روش مورد ارزیابی قرار گرفته و از این رو در این سایت کی روش به عنوان بهترین شخص برای هدایت تیم ملی ایران عنوان شده است و البته یاهو اشاره‌ای به اختلاف وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال داشته است اما اظهار داشته که وزارت ورزش ما معتقد است که دخالتی در ماندن کی روش ندارد و ایرانی‌ها از عملکرد کی روش راضی هستند و همچنین از این سرمربی استقبالی گرم و حتی وی را نیز در آغوش گرفته‌اند.

از سوی دیگر سایت یاهو عنوان داشته که کی روش است مردی که پس از حذف تیم ملی ایران دچار چالش بزرگی شده اما بازیکنانی نظیر آزمون، پورعلی گنجی، غفوری و جهان بخش از گزینه‌های خوب ایران در جام ملت‌های آسیا بودند.

همچنین یاهو اشاره داشته سید جلال حسینی، آندرانیک تیموریان شاید در روسیه نباشند اما دژاگه،‌ پولادی آزمون، قوچان نژاد امیدهای ایران هستند.

این سایت در خصوص اینکه بهتر است خسرو حیدری و مسعود شجاعی به خداحافظی فکر کنند و در روسیه نخواهند بود و از دیگر گزارش‌ها مربوط به وداع نکونام با تیم ملی ایران در جام ملت‌ها رخ داد که این امکان وجوددارد این بازیکن در آینده خداحافظی کند  و عملکرد پور علی گنجی بسیار بهتر از دیگر بازیکنان بوده است.

در گزارشی از یاهو گفته شده که کی روش یک مرد عملگراست و توانسته نقاط ضعیف تیم ملی ایران را شناسایی و آن‌ها را برطرف نماید و در هر صورت این سرمربی محبوبیت دارد و اگر چه منتقدان داخلی و مطبوعات و مدیران فوتبالی دفاعی و وی را مورد انتقاد قرار دادن اما کی روش محبوب و عملگرا است و هواداران فوتبالی او را دوست دارد و ارزش خاصی برای وی قائلند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار