تساوی بی‌فایده بالای جدولی‌ها به کام رقیبان/ بغض هفته قبل گیتی در برابر منصوری ترکید

هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال ایران با تساوی تیم های اول و دوم جدول رده بندی و برد تیم شهروند در دوئل پایین جدول به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، هفته بیست و یکم شانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال ایران با برگزاری هفت دیدار همزمان در شهرهای مختلف به پایان رسید.

تاسیسات دریایی تهران ۵ – حفاری اهواز ۵  

گلزنان:وحید شمسایی ۳ و مجید رییسی ۲ (تاسیسات) ، میثم برمشوری و شهاب طالبی ۲ و بهزاد عظیمی و حسین فهیمی مقدم( حفاری)

تیم های اول و دوم جدول رده بندی یکی از دیدنی ترین دیدار های فوتسال ایران را ددر هفته بیست و یکم رقم زدند. در این دیدار تیم میهمان یعنی حفاری اهواز ابتدا سه گل زد اما با نزدیک شدن به دقایق پایانی نیمه اول شاگردان وحید شمسایی به بازی بازگشتند و بازی در نیمه اول با نتیجه ۳-۲ به سود شاگردان ناظم الشریعه به پایان رسید. اما در نیمه دوم هیجان بازی به اوج خود رسید. در این نیمه یاران شمسایی بازی را به تساوی ۴-۴ رساندند اما باز هم گل حفاری ها این تیم را پیش انداخت اما باز هم سختکوشی وحید شمسایی و هتریک او بازی را به تساوی کشاند تا نبرد بالای جدول بدون برنده باشد.




مس سونگون ورزقان ۳ – فرش آرای مشهد ۲

گلزنان: محمد وزیر زاده ۲ و مسلم رستمی ها ( مس) ، رضا صوفی و علی عبدالهی( فرش آرا)

تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در هفته بیست و یکم تیم خوب فرش آرا را با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب کرد تا با توجه به تساوی تیم های اول و دوم به پیشرفت در جدول رده بندی امیدوار شود. فرش آرایی ها هم که نیم فصل دوم نتایج درخوری کسب نکردند این بار هم از تبریز با دست خالی به خانه برگشتند تا در جایگاه هفتم جدول قرار بگیرند. مس سونگون هم با این برد ۳۹ امتیازی شد تا در ادامه مسابقات شاهد رقابت دیدنی چهار تیم برای قهرمانی باشیم.




شهیدمنصوری قرچک۱ – گیتی پسند اصفهان۶

گلزنان:حامد عبدالهی( منصوری)، مهدی جاوید۳ و سعید افشاری ۲ و افشین کاظمی (گیتی پسند)

تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان که در هفته بیستم لیگ برتر در خانه با نتیجه عجیب ۸-۵ مغلوب تیم مس شده بود در این هفته تیم منصوری قرچک را در حضور هوادارانش گلباران کرد. در این دیدار شاگردان کشاورز از همان ابتدا بریا برد مصمم بودند و توانستند در نهایت با درخشش مهدی جاوید با نتیجه ۶-۱ به برتری برسند. با این برد گیتی پسند بار دیگر به رده دوم جدول بازگشت و در فاصله سه امتیازی صدر قرار گرفت. منصوری ها هم که در میانه جدول جای مطمئنی دارند در ادامه مسابقات می توانند تاثیر زیادی در مشخص شدن قهرمان داشته باشند.


 

ماهان تندیس قم ۳ – شهرداری ساوه ۳

گلزنان: علیرضا وفایی و مسلم اولادقباد و فرهاد فلامرزی ( ماهان تندیس) ، مجتبی مریدی زاده ۲ و مهران رضاپور ( شهرداری)

یکی از دیدارهای حساس هفته بیست و یکم با تساوی دو تیم شهرداری ساوه و ماهان تندیس قم به پایان رسید. در این دیدار تیم میزبان یعنی ماهان تندیس که عروجی و قاسمی را در ترکیب خود نمی دید با نتیجه دو بر ثفر در نیمه اول برنده بود. اما تیم شهرداری ساوه که مانند بازی با میثاق از حضور هوادارانش بهره می برد در نیمه دوم با کمک سیستم پاورپلی بازی را برگرداند تا در نهایت بازی با نتیجه ۳-۳ به پایان برسد. نتیجه ای که شاید به درد هیچ کدام از تیم ها نمی خورد.




پایاسازه تبریز۱ – شهروند ساری ۳

گلزنان: مرتضی عظیمایی گل بخودی( پایاسازه)، مرتضی عظیمایی۲ و علیرضا دیوسالار( شهروند)

دوئل تیم های پایین جدولی به میزبانی تیم پایاسازه در تبریز برگزار شد . در این دیدار سعید بلباسی از شهروند خیلی زود از زمین اخراج شد و گل بخودی مرتضی عظیمایی به دنبال ضربه حمید واحدی شاگردان ابطحی را در شرایط بدی قرار داد. اما در ادامه این تیم بخوبی به بازی بازگشت و با دوگل عظیمایی و دیوسالار از حریف پیش افتاد. گل دوم عظیمایی در نیمه دوم کار را برای پایاسازه به پایان رساند و شهروندی ها با کسب این سه امتیاز ارزشمند با خیالی اسوده تر به ادامه مسابقات می اندیشند.




میثاق تهران۲ – مقاومت البرز ۱

گلزنان: مجتبی حسن نژاد و محسن فرهمند (میثاق )، امین نصرالله زاده( مقاومت)

تیم فوتسال میثاق تهران در دیدار مقابل مقاومت البرز که هفته های خوبی را پشت سر می گذاشت به یک پیروزی ارزشمند دست یافت تا ضمن رسیدن به امتیاز ۲۶ ، تیم خود را از بحران بعد از دیدار شهرداری ساوه خارج کند. در سوی مقابل مقاومتی ها با ۲۱ امتیاز همچنان از فانوس به دستان لیگ به حساب می آیند.در این دیدار شاگردان لک بازی را بخوبی مدیریت کردند و با نتیجه ۲-۰ از حریف پیش افتادند. درادامه تلاش جوانان کرجی با یک گل بی ثمر ماند تا بازی با نتیجه ۲-۱ به پایان برسد.




فردوسی مشهد۳ – دبیری تبریز۳

گلزنان: جواد غدیری و هاشم محمدی و ابراهیم حاجتی( فردوسی)، جواد اصغری مقدم ۲ و مهدی فتحی (دبیری)

دیدار تیم های دبیری تبریز و فردوسی در مشهد مانند دو دیدار دیگر هفته برنده ای نداشت. در این بازی ابتدا تیم فردوسی با گل زیبای ابراهیم حاجتی از حریف خود پیش افتاد و در پایان نیمه اول برنده به رختکن رفت. اما در نیمه دوم تیم دبیری تبریز با درخشش مربی خود یعنی جواد اصغری مقدم با نتیجه ۳-۱ از فردوسی پیش افتاد تا کادر فنی تیم میزبان از سیستم پاورپلی استفاده کنند. تیم فردوسی در این دیدار دو گل روی سیستم پاورپلی به ثمر رساند تا بازی در نهایت با حساب ۳-۳ به پایان برسد.

برچسب ها: فوتسال ، لیگ ، میثاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار