زارعی خبر داد:

تخفیف 10 درصدی در پرداخت قبوض / توزیع 160 هزار قبض عوارض نوسازی در جنوب تهران

معاون مالی و اقتصادی شهری شهرداری منطقه 20 گفت: شهروندانی که قبوض خود را تا پایان اسفند ماه از طریق پرتال اینترنتی شهرداری تهران به نشانی www.tehran.ir پرداخت کند در صورت پرداخت به موقع از تخفیف 10 درصدی استفاده خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، شهلا زارعی معاون مالی و اقتصادی شهری شهرداری منطقه 20 به توزیع 160 هزار قبض عوارض نوسازی و پسماند و بها و عوارض تابلوهای اصناف از موارد قبوض عوارض پایدار است که به همراه بروشور اطلاع‌رسانی و با همکاری اداره پست و نظارت نماینده ممیز فنی اداره کل تشخیص وصول درآمد شهرداری تهران و کارشناسان اداره درآمد بین شهروندان این منطقه توزیع شد.

زارعی در ادامه از استقرار ستاد پاسخگویی به شهروندان در شهرداری منطقه 20 خبر داد و افزود: در راستای تکریم ارباب رجوع ستاد پاسخگوی به مراجعه کنندگان در اداره درآمد شهرداری منطقه20 مستقر است و شهروندان می‌توانند جهت رفع اشکالات احتمالی در فیشهای انبوحه  عوارض نوسازی مشاغل و پسماند و طرح سوال و ابهامات به این اداره مراجعه کنند همچنین سامانه تلفنی 1888 و 137 در ارایه خواسته ها و نظرات شهروندان آماده پاسخگویی است.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری منطقه 20 با اشاره به نحوه پرداخت و شرکت در جایزه خوش حسابی عنوان کرد.

مراجعه کنندگان می‌توانند قبوض خود را به صورت غیر حضوری و با استفاده از شناسه قبض و شناسه‌ پرداخت مندرج در قبوض از طریق اینترنت بانک همراه بانک، تلفنبانک، سامانه 137 و تمامی درگاه های اینترنتی بانکهای عضو شتاب پرداخت کنند.

وی افزود: شهروندانی که قبوض خود را از طریق پرتال اینترنتی شهرداری تهران به نشانی‌ www.tehran.ir پرداخت کنند مشمول امتیاز 2 برابری در قرعه‌کشی جوایز خوش حسابی خواهند شد.

زارعی در پایان اسفند ماه سال جاری را آخرین مهلت جهت شرکت در قرعه‌کشی بیان کرد و گفت: مهلت پرداخت قبوض به منظور شرکت در قرعه‌کشی جوایز خوش‌حسابی تا پایان اسفند سال جاری پیش‌بینی شده  و شهروندان در صورت پرداخت به موقع از تخفیف 10 درصدی برخوردار خواهند شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: پرداخت ، قبوض ، نوسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۵:۲۷ ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
سلام چرا منطقه 5 قبض عوارض ونوسازی خودرا توزیع نمی کند ماچگونه قبضمان را دریافت کنیم
آخرین اخبار