ماری هارف:فعلا امکان تایید صحت ادعای داعش در مورد کشته شدن امدادگر آمریکایی وجود ندارد‎

کنفرانس خبری سخنگوی وزارتخارجه آمریکا آغاز شد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از وزارتخارجه آمریکا، ماری هارف، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در پاسخ به سوالی در مورد ادعای داعش در مورد کشته شدن امدادگر آمریکایی در رقه گفت وزارت خارجه نمی تواند این ادعا را تایید کند.
گروه داعش ساعتی پیش اعلام کرده بود که  "کایلا جین مونلر" که یک امدادگر آمریکایی است بر اثر حملات هوایی در "الرقه" کشته شده است. داعش در بیانیه خود نوشته بود که این گروگان آمریکایی در الرقه نگهداری می‌شده است، اما امروز بر اثر حملات هوایی ارتش اردن کشته شده است.در این بیانیه اعلام شده بود که وی یک امدادگر آمریکایی بوده است و در الرقه در اسارت داعش بوده، اما امروز بر اثرحملات جنگنده‌های اردنی کشته شده است.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا همچنین هنگامی که با سوالات خبرنگاران در مورد تحولات یمن روبرو شد ، با قرائت بیانیه ای اعلام کرد امریکا با انحلال پارلمان یمن مخالف است و آن را قویا رد می کند.وی گفت تنها منصور هادی رئیس جمهور یمن حق و اختیاز اعلام پیش نویس قانون اساسی یمن را دارد.وی گفت دولت آمریکا خواستار اجرای توافقاتی است که همه گروههای مختلف یمنی با آن ها موافق هستند.

در حال تکمیل...
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار