ظریف با کوفی عنان دیدار کرد/ پایان گفتگو با اشتاین مایر

رییس دستگاه دیپلماسی ایران بلافاصله پس از دیداربا وزیر خارجه آلمان، با کوفی عنان و برخی ازرهبران سابق سیاسی جهان که در قالب گروه ( The Elders ) فعالیت می کنند دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران؛محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه دقایقی پیش به گفت و گوی دو جانبه با فرانک والتر اشتاین مایر همتای آلمانی اش پایان داد.

وزیرخارجه کشورمان بلافاصله پس از این دیدار، با کوفی عنان و برخی ازرهبران سابق سیاسی جهان که در قالب گروه ( The Elders ) فعالیت می کنند دیدار کرد.
 
گروه The Elders را کوفی عنان بر آن ریاست می کند نلسون ماندلا در سال 2007 پایه گذاری کرد. برخی از رهبران سیاسی سابق جهان برای صلح و حقوق بشر در قالب این گروه در کنار یکدیگر فعالیت می کنند.
 
چهار عضو ارشد گروه الدرز بهمن سال 92 در راس هیاتی به سرپرستی کوفی عنان دبیر کل اسبق سازمان ملل برای دیدار با مقامات ایران به تهران آمد.
 
برخی از اعضای آن شامل کوفی عنان، اخضر ابراهیمی، فرناندو هنری کاردوسو رییس جمهور اسبق برزیل، جیمی کارتر رییس جمهور اسبق آمریکا و ماری رابینسون، رییس جمهوری اسبق ایرلند و کمیسر عالی سابق حقوق بشر سازمان ملل هستند.

 
انتهای پیام /
برچسب ها: دیدار ، ظریف ، کوفی عنان ، الدرز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار