«عباس غزالی» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

بازیگران چشم رنگی دیگر عامل فروش فیلم‌ها نیستند

«عباس غزالی» گفت: مخاطبان ما باهوش شده‌اند و دیگر نمی‌توان آنها را با مسائل حاشیه‌ای به سینما کشاند.

عباس غزالی، بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران، در خصوص حضور پررنگ جوانان در جشنواره امسال گفت: در همه جای دنیا و هر صنفی نیروهای جوان، با انگیزه و با استعداد تزریق می‌شوند و این قانون زندگی است، آنها از تجربیات بزرگترها و پیشکسوت‌ها استفاده می‌کنند و با خلاقیتی که دارند وارد میدان شده و با ورودشان حرف‌های تازه‌ای برای گفتن دارند که بعضی وقت‌ها هم موفق بوده‌اند.

وی افزود: حضور پررنگ جوانان در حال حاضر در جشنواره فجر امسال به شدت دیده می‌شود،  امیدوارم این موضوع را به فال نیک بگیریم و اتفاقات خوبی رخ دهد. امسال فیلم‌هایی که از جوانان ارائه شده فیلم‌های ارزشمندی است.

این بازیگر ادامه داد: خود من هم امسال با فیلم "اعترافات ذهن خطرناک من" در جشنواره حضور دارم، فیلمی که نتیجه زحمات و افراد گروهی جوان است و امیدواریم با استقبال خوب مخاطبان روبرو شود.

غزالی در خصوص پیش بینی خود از فروش فیلم‌های جشنواره در سال آینده با وجود اجتماعی بودن موضوعات آن ها گفت: اینکه اکثر فیلم‌ها موضوع اجتماعی دارند نگرانی را برای فروش آنها در گیشه به وجود نمی‌آورد زیرا اگر قصه‌ها از دل اجتماع  خودمان بیرون و درست پرداخته شوند و رنگ آدم‌ها از نوعی باشد که در کوچه پس کوچه‌های اجتماع می‌بینیم به طور قطع مخاطب با آن همذات پنداری و از آن اثر استقبال می‌کند.

وی افزود: اگر کارگردان و نویسنده باهوش باشند و طوری به قصه بپردازد  که جذاب، دارای پیام و به دور از کلیشه‌ها باشد این گونه مخاطب آن را پس نخواهد زد.
 
این بازیگر ادامه داد: با تمام احترامی که برای سوپراستار قائلم دوره‌ فروش خوب فیلم‌ها به دلیل حضور چشم آبی‌ها گذشت، چون مخاطبان ما باهوش شده‌اند و دیگر آنها را نمی‌توان با چیزهای حاشیه‌ای به سینما کشاند. در سینما باید تلفیقی از سوپراستارها، پیشکسوت‌ها و بازیگران نوظهور حضور داشته باشند.

وی  افزود: زمانی می‌توان از مخاطبان مهر تائید گرفت که فیلمی خوب با ساختار مناسب و جذاب برای آنها ساخت و فکر می‌کنم امسال جوا‌ن‌ها در این رابطه سنگ تمام گذاشته‌اند.

غزالی اظهار داشت: نگاهم به جشنواره و اتفاقات پیش روی آن مثبت است چون در جشنواره‌ای که شعارش امید است همه باید امیدوار باشند و لبخندی که بر روی صورت افراد حاضر در جشنواره امسال به چشم می‌خورد از امید می‌آید. امیدوارم جشنواره خوبی را پیش رو داشته باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار