در جریان سومین جشنواره فرهنگی ورزشی فجر93 شهرستان اسلامشهر؛

باهنر: حق ورزش را آن طور که باید به جا نیاورده‌ایم

نماینده مجلس شورای اسلامی در جریان سومین جشنواره فرهنگی ورزشی فجر که با همت اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر برگزار شد، گفت: حق ورزش را آن طور که باید به جا نیاورده‌ایم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران :  محمدرضا باهنر افزود: در سال‌های اخیر حرکت های خوبی در حمایت از قهرمانان ورزشی صورت گرفته، اما کافی نیست. ورزش قهرمانی نیاز به تلاش زیاد دارد، ولی درآمد بالایی هم دارد و قهرمانان باعث سربلندی خود و کشور هم می شوند.

به گفته وی، مانند بسیاری از صحنه های انقلاب تا زمانی که ما نتوانیم مردم را به صحنه بیاوریم کار بزرگ و ستروگ انجام نمی شود، نیاز به مشارکت و حمایت مردم و جذب سرمایه های بخش خصوصی در صحنه ورزش مشهود است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: نسل اول انقلاب زلزله ای در کاخ ستمگران به وجود آورد، نسل دوم دفاع جانانه ای از مرزهای ایران اسلامی کرد. این دلاور مردان نگذاشتند حتی یک وجب از خاک میهن اسلامی کم شود و نسل های بعدی در زمینه های علمی، فن آوری، ورزشی و اقتدار ملی، مجاهدتی، خوش درخشیدند.

وی با اشاره به اینکه با تلاش دانشمندان جوان ایران ماهواره ای صد در صد بومی در مدار زمین قرار گرفته است، اظهار داشت: گروهی همیشه در جامعه کم توقع هستند، ولی بیشترین افتخارات را بدست می آورند. ورزشکاران قهرمان نیزهمچون دانشمندان و نخبگان ایران باعث افتخار کشور اسلامی ایران هستند و گوی سبقت را از رقیبان می ربایند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار