اخلاص دست اندرکاران حوزه سلامت باعث شد که قدم‌های بزرگی بردارند

آیت ا... زین العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در استان گیلان به همراه رییس و جمعی از معاونین و مدیران دانشگاه علوم پزشکی گیلان از مرکز دانشگاهی ۱۷ شهریور و بخش جدیدالاحداث رادیوتراپی مرکز دانشگاهی رازی رشت بازدید کردند.

به گزارش گروه علمی،‌ پزشكی باشگاه خبرنگاران به نقل از وبدا، عضو مجلس خبرگان رهبری با حضور در مرکز آموزشی درمانی و پژوهشی ۱۷ شهریور، از بخش‌های مختلف این مرکز از جمله اورژانس و درمانگاه دیدن کرد و از ایجاد چنین مرکزی تخصصی و فوق تخصصی برای درمان کودکان در این استان ابراز خرسندی کرد. 

وی پایان ساخت و تجهیز این مرکز دانشگاهی را مصداق بارز مدیریت جهادی خواند و آماده سازی این مرکز را مرهون تلاش شبانه روزی مسئولین دانشگاه علوم پزشکی دانست. 

وی در ادامه ضمن بازدید از بخش رادیوتراپی مرکز آموزشی درمانی و پژوهشی رازی اظهار کرد: عشق به خدمت دست اندرکاران حوزه سلامت موجب شد، که این عزیزان قدم‌های بزرگی بردارند و ایجاد چنین امکاناتی جهت درمان بیماران سرطانی در شرایط تحریم از جمله اقدامات تحسین برانگیز است. 

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با بیان اینکه قدردانی از تلاش خدمتگزاران وظیفه همگانی است، افزود: بهره برداری از پروژه‌های بهداشتی و درمانی در دهه فجر سبب خرسندی مردم و ملموس شدن آثار و برکات انقلاب اسلامی است. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: تمام این خدمات در نظام اسلامی، از برکات امام خمینی (ره) و به ثمر نشستن خون شهدای انقلاب اسلامی است. 



انتهای پیام/

برچسب ها: سلامت ، بهداشت ، تحریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار