مرکل: برای خشکاندن منابع مالی تروریسم تلاش می‌کنیم/باید ابزارهای لازم برای تقویت امنیت در اروپا را افزایش دهیم

صدراعظم آلمان در سخنانی در افتتاحیه کنفرانس امنیتی مونیخ اعلام کرد؛ برای خشکاندن منابع مالی تروریسم به همراه شرکای خود در گروه هفت کشور صنعتی تلاش می‌کنیم.

مرکل: ترکیه دروازه ورود عناصر داعش به خاک عراق و سوریه استبه گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر، صدراعظم آلمان در افتتاحیه کنفرانس امنیتی مونیخ گفت ما باید ابزارهای لازم برای تقویت امنیت در اروپا را افزایش دهیم.

آنگلا مرکل افزود مرزها در اروپا باید با ثبات باشد امیدواریم در منطقه اقیانوس آرام به توافقنامه های تجارت آزاد دست پیدا کنیم. بحران در سوریه بر کشورهای همسایه که برای آوارگان تلاشهای زیادی می کنند تأثیر داشته است. ما برای کمک به کشورهای آفریقایی برای مقابله با گروه بوکوحرام آماده ایم ما برای خشکاندن منابع مالی تروریسم به همراه شرکای خود در گروه هفت کشور صنعتی تلاش می کنیم. ما باید آژانس های امنیتی و جامعه مدنی در کشورهایی را که زمینه حضور تروریسم را دارند تقویت کنیم.

صدر اعظم آلمان اعلام کرد تحویل سلاح‌های غربی به ارتش اوکراین به حل و فصل مناقشه‌ای که کیف را در برابر جدایی طلبان طرفدار روسیه در شرق این کشور قرار داده است کمکی نمی‌کند.

وی در کنفرانس امنیتی مونیخ گفت: من کاملا اعتقاد دارم که این مناقشه را نمی‌توان از نظر نظامی حل و فصل کرد. پیشرفت‌هایی که اوکراین به آن نیاز دارد با سلاح بیشتر دست یافتنی نیست.




انتهای پیام//
برچسب ها: مرکل ، آنگلا ، عراق ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار