در جلسه حزب وحدت و همکاری ملی صورت گرفت

اعلام حمایت غرضی از سیاست‌های ضد تورمی دولت یازدهم

محمد غرضی که درجلسه حزب وحدت و همکاری ملی شرکت کرده بود از سیاست‌های ضد تورمی دولت یازدهم حمایت کرد.

به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران " سیدمحمدغرضی " بنا به دعوت حزب وحدت و همکاری ملی در جلسه شورای مرکزی حزب شرکت نمود و به بیان خاطراتی از حضرت امام خمینی در دوران مبارزه با رژیم وابسته دیکتاتور و طاغوتی پهلوی دوم پرداخت.  

بر اساس این خبر وی با تحلیل مختصری از مسائل سیاسی، اقتصادی و اجتماعی کشور به سوالات اعضای حاضر در جلسه پاسخ داد. 

محمدغرضی در پاسخ به سوال برخی از اعضای شورای مرکزی حزب درخصوص سیاست‌های اقتصادی دولت تدبیروامید حمایت خود را از سیاست‌های اقتصادی ضد تورمی دولت روحانی اعلام نمود و آن را سیاست صحیح برشمرد. 

وی درخصوص سیاست خصوصی‌سازی در کشور اظهار داشت: این روشی که دررابطه با خصوصی‌سازی اجرا شده است خصوصی‌سازی نیست بلکه اختصاصی سازی است.

غرضی در ادامه با اشاره به اینکه در جمهوری اسلامی ایران همه کاره مردم هستند اعلام نمود: مردم در چارچوپ موازین اسلامی قانون اساسی و با حفظ ساختارها قادرند هر نوع اصلاحی را که به نفع نظام و مردم باشد انجام دهند. 

وی نمونه این ادعا را انتخاب روحانی رئیس جمهور جدید دانست و در ادامه در پاسخ به یکی از اعضای مجلس آینده اظهار داشت: پیش بینی من این است که مردم در انتخابات دوره دهم مجلس حضور گسترده‌ای خواهند داشت تا مجلسی کارآمدتر شکل دهند.

وی درخصوص ترکیب سیاسی مجلس دهم نیز اظهار داشت: به نظر می‌رسد همه سلایق و دیدگاه‌های مختلف سیاسی در ترکیب مجلس دهم حضور داشته باشند.

غرضی درخصوص پرونده هسته‌آی ایران هم اظهار نمود: امریکا از ابتدای شکل‌گیری انقلاب اسلامی دشمن انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و تا آخر هم مخالف خواهد بود لکن به نظر می‌رسد درخصوص پرونده هسته‌ای ایران توافقی بین آمریکا و کشورهای غربی با جمهوری اسلامی ایران صورت پذیرد.  

غرضی در خاتمه با حمایت از سیاست‌های منطقی اصلاح طلبانه خط امامی و اعتدال‌گرایانه حزب و حدت و همکاری ملی برای موسسین و مسئولان حزب که از چهره‌های اصلاح طلب و خدوم کشور هستند آرزوی موفقیت نمود.  

شایان ذکر است: قبل از سخنان محمدغرضی در جلسه شورای مرکزی راه چمنی دبیر کل حزب وحدت و همکاری ملی ضمن خیر مقدم به غرضی و تشکر از حضور وی در جلسه شورای مرکزی حزب فرا رسیدن ایام مبارکه دهه فجر انقلاب اسلامی را تبریک گفت و گزارش از اقدامات انجام پذیرفته شده در حزب و سیاست‌ها و برنامه‌های آتی آن را به اطلاع غرضی رساند.

در پایان اعضای شورای مرکزی حزب با آقای غرضی عکس دسته جمعی گرفتند.  
انتهای پیام/ 
برچسب ها: غرضی ، تورم ، روحانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار