فیلیپ برد لاو : اوکراین باید در مقابل روسیه مسلح شود

یک فرمانده ارشد ناتو گفت تجهیز اوکراین به سلاح تهاجمی یک ضرورت است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از روسیه الیوم؛  یک فرمانده ارشد ناتو گفت تجهیز اوکراین به سلاح تهاجمی یک ضرورت است‎.

فیلیپ برد لاو یک مقام ارشد ناتو در اروپا گفت غرب باید حکومت اوکراین را تسلیح و تجهیز کند. هیچ نیرویی به منطقه ارسال نشده است ، اما تسلیح ارتش اوکراین یک گزینه جدی است.

وی که در مونیخ و در حاشیه کنفرانس امنیتی با خبرنگاران سخن می گفت ، افزود نباید فکر کنیم امکان عملیات نظامی در اوکراین وجود ندارد.
ژنرال فیلیپ .ام. برد لاو که یک مقام ارشد وزارت دفاع آمریکا است هفته گذشته اعلام کرده بود به دلیل حمایت روسیه از جدایی طلبان و حمله های مکرر آنان علیه ارتش اوکراین و ناتو ، آمریکا قصد دارد سلاح های تهاجمی سنگین را در اختیار ارتش اوکراین قرار دهد.
این مقام پنتاگون گفته بود در ماههای اخیر دولت اوباما قصد ارسال تجهیزات سنگی را برای ارتش اوکراین نداشت اما به دنبال محاصره نیروهای دولتی در شرق اوکراین و ضربات متعدد روس گرایان به آنها ، دولت اوباما تصمیم گرفته است این سلاح ها را به دولت اوکراین بدهد.بعد از برکناری شبه کودتای دولت روس گرای اوکراین ، تنش بین روسیه و غرب به طرز بی سابقه ای افزایش یافت و طرفین تحریم هایی را علیه یکدیگر وضع نمودند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار