فرماندار شهرستان شمیرانات؛

60میلیارد تومان هزینه افتتاح 51 طرح عمرانی در شهرستان شمیرانات

اجرا و کلنگ زنی و افتتاح 51 طرح عمرانی در دهه مبارک فجر در شهرستان شمیرانات هزینه ای بالغ بر 60 میلیارد تومان در پی داشته است .

عزت الله خان محمدی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد افتتاح پروژه های عمرانی شهرستان شمیرانات در دهه مبارک فجر ، گفت : دهه پیروزی شوهمند انقلاب اسلامی به عنوان پیام آور استقلال و آزادی برای ایران با گذشت بیش از سی سال از عمر با برکتش هنوز برکات آن در سیمای اقسا نقاط این سرزمین دیده می شود .

فرماندار شهرستان شمیرانات این شهرستان را به عنوان پیشانی پایتخت در فهرست شهرستانهای کشور در راستای افتتاح طرح های عمرانی مختلف برشمرد و تصریح کرد : 51 طرح عمرانی شهری و روستایی در زمینه ها و حوزه های مختلف در دهه فجر بروی ریل افتتاح و کلنگ زنی و اجرایی شدن قرار گرفته است .

خان‌محمدی با تاکید بر اینکه 51 طرح عمرانی در شهرستان شمیرانات بالغ بر 60 میلیارد تومان هزینه در پی داشت ، اضافه کرد : گازرسانی به مناطقی مانند اوشان و فشم در محور های روستایی بخشی از برنامه های عمرانی در سالروز شکل گیری و استقرار نظام جمهوری اسلامی در ایران به شمار می رود .

فرماندار شهرستان شمیرانات در خاتمه اظهار داشت : طی تعاملات ادارات مربوطه و شهرداری شمشک در این بخش از شهرستان شمیرانات عملیات گازرسانی انجام خواهد شد .

انتهای پیام/ز


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.