امیریان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

شاخص‌ هویتی انقلاب اسلامی ایران جنبه ایدئولوژیکی آن است

دبیر سابق دفتر تحکیم وحدت گفت: امروز که انقلاب اسلامی ایران پس از سال‌ها جایگاه خود را حفظ کرده، باید تمامی جناح‌ها و جریان‌های سیاسی بر اشتراکات تکیه کنند تا اختلافات حداقلی برای رسیدن به انسجام ملی، از بین برود.

"مهدی امیریان" در گفتگو با خبرنگار احزاب وتشکلهای باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه مهم‌ترین تمایز و شاخص‌های هویتی انقلاب اسلامی ایران جنبه ایدئولوژیکی آن است، گفت: شاخصه‌های انقلاب اسلامی، مبتنی بر باورهای ملی و ارزشی مردم است که امام راحل در فرمایشات‌ خود به آن اشاره داشتند و در شعارهای مردم نیز کاملأ مشهود بود.   
 
وی با تاکید بر اینکه امروز نیز با گذشت 35 سال از پیروزی انقلاب اسلامی با نقش هدایتی رهبر معظم انقلاب پیشرفت و توسعه شاخص‌های هویتی ایران را شاهد هستیم، افزود: جهانیان و ملت‌های آزادی‌خواه اذعان دارند که ایران برای رسیدن به اهداف و آرمان‌های خود هیچ ابایی از مستکبران ندارد.   
 
امیریان با اشاره به عمر ۳۵ ساله انقلاب اسلامی کشورمان اظهارداشت: اینکه مسئولان و مردم با صراحت و افتخار درباره ارزش‌های انقلاب صحبت می‌کنند، بر حقانیت و اصالت انقلاب اسلامی صحه می‌گذارد.   
 
وی با تاکید بر اینکه مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران بازگشت روحیه خودباوری در ملت است، مطرح کرد: پیوند امام و امت یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است که نقش امام خمینی‌(ره) و مقام معظم رهبری را در شکل‌گیری انقلاب و استمرار آن شاهد بودیم.   
 
دبیر سابق دفتر تحکیم وحدت با بیان اینکه مهم‌ترین ضعف انقلاب‌های دیگر عدم رهبری مناسب بوده است، ابراز داشت: انقلاب اسلامی ایران برپایه ۴ شاخص اصلی استقلال، آزادی، جمهوریت و اسلامیت شکل گرفت که همه این‌ها باید در عرض یک‌دیگر مورد توجه قرار بگیرند.   
امیریان با بیان اینکه سختی‌های زیادی در دوران پس از انقلاب به ایران تحمیل شد، عنوان کرد: مردم ایران سختی‌های زیادی را متحمل شدند تا به آرمان‌های انقلاب برسند.
 
وی با تاکید بر اینکه ایران در شکل‌گیری انقلاب مورد راست‌آزمایی قرار گرفته و به نتیجه مطلوبی رسیده است، گفت: ملت ایران به این نتیجه رسیده‌اند که مسیر انقلاب مسیر درستی بوده و در راستای حفظ استقلال، عدم وابستگی و استکبار ستیزی صورت گرفته است.   
 
دبیر سابق دفتر تحکیم وحدت با تاکید بر اینکه روح انقلاب ادامه داشته و خواهد داشت، بیان کرد: باید مشکلاتی که در نظام و کشورمان وجود دارد، آسیب‌شناسی کرده و نقاط ضعف را برطرف کنیم.   
 
امیریان خاطرنشان کرد: اکنون که انقلاب اسلامی ایران پس از سال‌ها جایگاه خود را حفظ کرده است، باید تمامی جناح‌ها و جریان‌های سیاسی بر اشتراکات تکیه کرده تا اختلافات حداقلی از بین برود و انسجام ملی و روحیه وحدت برقرار بماند.   
 
انتهای پیام/
برچسب ها: امیریان ، تحکیم ، وحدت ، ملی ، شاخصه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار