تیترهای مطبوعات یکشنبه 19 بهمن 93

مطبوعات ورزشی امروز بیشتر حول محور وضعیت پرسپولیس قلم زدند.

تیترهای مطبوعات یکشنبه 19 بهمن 93به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران مطبوعات ورزشی امروز بیشتر حول محور وضعیت پرسپولیس قلم زدند.

روزنامه پیروزی:

روزنامه پیروزی امروز در تحلیل مسائل و مشکلات پرسپولیس سوالات مهمی را مطرح کرد.

1-    چرا رئیس هیات مدیره و اسپانسر پرسپولیس برای استقلال هزینه کرد؟
2-    چرا پرسپولیس 6 مدیر عامل در یکسال استقلال 2 مدیر عامل؟
3-    اشتباهات داوری به نفع آبی‌ها و به ضرر پرسپولیس در هفته‌های اخیر؟
4-    عبور استقلال از سقف بودجه و پایبندی پرسپولیس به قانون چرا؟ به نظر می‌رسد در این بحث اشاره شده است که دستهایی در کار است که پرسپولیس را در آستانه خصوصی سازی دچار مشکلات عدیده‌ای کند.

روزنامه ایران ورزشی:

این روزنامه تیتر اول خود را به عدم استعفای حمید درخشان از تیم فوتبال پرسپولیس اختصاص داده است و در مسائل دیگر مختلف ورزش کشورمان از رضایت مندی معاون وزارت ورزش از ریاست زنان در فدراسیون هاست و دیگر مطلب نیز به مهمترین بازی امروز یعنی استقلال و پیکان که راس ساعت 17:10 آغاز خواهد شد.

روزنامه استقلال جوان

 این روزنامه به بازی امروز استقلال و پیکان اشاره کرده و صحبت‌های مدیریت و سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران درباره بازیکنان را منتشر نموده است.

روزنامه خبر ورزشی

روزنامه خبر ورزشی به مسائل پیرامون پرسپولیس و مشکلاتش اختصاص پیدا می‌کند که درخشان در مطلبی عنوان کرده است که من باختم، خانواده‌ام چه گناهی دارند و پیشکسوتان نیز در تحلیل‌های خود سرمربی پرسپولیس را محاکمه می‌کنند.

روزنامه گل

روزنامه گل در صفحه اول و تیتر خود به سردار آزمون پرداخته و دو تصویر این مهاجم تیم ملی بر روی اسب اختصاصی‌اش او را سردار یکه تاز نامید.

روزنامه شوت

روزنامه شوت در مهمترین مطالب امروز خود به رقابت‌های هفته بیستم لیگ برتر فوتبال پرداخته است و درباره بازی استقلال و پیکان از قول احمد جمشیدیان گفته به سمت قلعه نویی نمی‌روم.

روزنامه 90

در این روزنامه بحث اصلی پرسپولیس است که بازیکنان تحریم شدند و حمید درخشان اعلام کرده فرگوسن هم نمی‌تواند پرسپولیس را نجات دهد و در دیگر مطالب به جریمه جاسم کرار و تمرین سوت و کور تراکتورسازی تعلق دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: مدیر ، آستانه ، درخشان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار