در پی پیروزی اتلتیکومقابل رئال ؛

کاسیاس: مرتکب هیچ اشتباهی نشدم / رونالدو: رئال از اتلتیکو بهتر بود، ما قهرمان می‌شویم

پس از شکست تحقیر‌آمیز رئال مقابل اتلتیکو کاسیاس می‌گوید هیچ اشتباهی نکرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، دو تیم فوتبال رئال مادرید و اتلتیکو مادرید در هفته‌ی بیست و دوم رقابت‌های لالیگا به مصاف هم رفتند و مردان سیمئونه موفق شدند با 4 گل تیاگو، سائول ، گریزمن و مانژوکیچ کهکستانی را تحقیر کنند. ایکر کاسیاس دروازه بان کهنه کار رئالی‌ها که در این دیدار4 گل دریافت کرد اصرار دارد که مرتکب هیچ اشتباهی نشده است.

وی در این خصوص گفت: من مطمئن هستم که هیچ اشتباهی مرتکب نشدم توپ از رافائل گذشت و واران  روی او تأثیر گذاشت و همین مسئله باعث شد گل شود.

کاسیاس در خصوص تیم اتلتیکو گفت: حریف در تمام وارد از تیم ما بهتر بود و در تمام نقاط زمین از ما قویتر بودند تنها فقط می‌توانم به اتلتیکو تبریک بگویم. باید سعی کنیم تمام اشتباهاتمان را برطرف کنیم و سعی کنیم این اتفاق دوباره تکرار نشود از همه‌ی هواداران به خاطر این نتیجه عذر خواهی می‌کنم.

شکست بسیار سنگینی بود اتلتیکو مستحق این پیروزی بود من باید بایستم و با این افتضاح روبرو شویم. من باید اولین نفری باشم که از طرف تمام هم تیمی‌هایم از هوادارانمان عذر خواهی می‌کنم ما باید به بازی بعدیمان فکر کنیم. در دیدار دربی‌ هواداران اتلتیکو بعد از گل تیاگو کاسیاس را تشویق کردند.

وی دراین خصوص گفت: از اینکه جای مردم و هواداران من را تشویق کنند بسیار خوشحال می‌شوم. پس از این شکست رونالدو ستاره پرتغالی رئال مادرید معتقد بود آنها بسیار بهتر از اتلتیکو بازی کردند.

رونالدو که پس از یک محرومیت سنگین پا به این دیدار گذاشته بود در این خصوص گفت: ما از همه لحاظ از حریف بهتر بودیم ولی باید این مسئله را در زمین فوتبال ثابت می‌کردیم به هرحال فکر می‌کنم در انتهای فصل ما قهرمان هستیم در بازی مقابل اتلتیکو هیچ چیز خوب نبود. باید امروز این شکست را فراموش کنیم . رئال نباید به هیچ تیم دیگری با این نتیجه بازی را واگذار کند. تیم ما در این دیدار کمی بی انگیزه بود و به لحاظ روحی و فیزیکی سر حال نبودیم باید برای ریکاوری کمی بیشتر وقت بگذاریم.

رونالدو که روز سه شنبه تولد 30 سالگی‌اش را جشن خواهد گرفت معتقد است تیمشان علی‌رغم این شکست سنگین نباید عصبی شود.
ستاره پرتغالی  در این خصوص گفت: تیم ما هیچ مشکلی ندارد، اما این بازی یک اشتباه بزرگ بود این بازی 3 امتیاز داشت که نتوانستیم به آن دست یابیم.
کارواخال: بدترین 30 دقیقه‌ در تاریخ رئال مادرید را پشت سر گذاشتیم.
دنی کارواخال مدافع تیم رئال مادرید پس از بازی دربی از هواداران عذر خواهی کرد و گفت تیمشان توسط قهرمان فصل گذشته لالیگا نابود شد.
وی در این خصوص گفت: در این دیدار بدترین 30 دقیقه تاریخ رئال مادرید را پشت سر گذاشتیم. ما برای حریف فرصت‌های فراوانی ایجاد کردیم و نتوانستیم یک موقعیت خوب برای خودمان خلق کنیم.

ما هنوز بابت کسب چنین نتیجه‌ای عصبانی هستیم، اما واقعیت در نتیجه است و ما واقعاً احساس ناخوشایندی داریم.
از تمام هواداران می‌خواهم ما را ببخشند. دراین دیدار نتوانستیم وظایف خودمان را به خوبی انجام دهیم ما باید به تیم اتلتیکو تبریک بگویم زیرا آنه از هر نظر بهتر از ما بودند. بنزما پس از این افتضاح از هواداران عذرخواهی کرد.

کریم بنزما ستاره‌ی فرانسوی رئالی‌ها پس از کسب این نتیجه ضعیف از هواداران تیمشان عذرخواهی کرد. ملی پوش فرانسوی می‌گوید سخت است تصور اینکه تیمشان چنین نتیجه‌ای در دربی شهر مادرید کسب کرده است.

وی در این خصوص گفت: ما از هواداران رئال عذرخواهی می‌کنیم زیرا آنها ضربه بدی خوردند. ما امروز افتضاح بودیم. امیدارم این شکست باعث شود ما کمی به خودمان بیاییم. فکر نمی کنم بدتر از این می‌توانستیم در این دیدار ظاهر شویم.

صحبت کردن بعد از چنین شکستی اصلاً آسان نیست. ما 7 روز زمان داریم تا در خصوص این نتیجه به خوبی فکر کنیم.
باید سعی کنیم این شکست تلخ را فراموش کنیم و تمرکزمان را برای بازی مقابل دپورتیوو بگذاریم. ما هنوز صدر نشین هستیم و این مسئله و قهرمانی در لالیگا به خودمان بستگی دارد.

** مانژوکیچ: خوشحالم رئال را تحقیر کردیم

ماریو مانژوکیچ ستاره فرانسوی اتلتیکو مادرید با به ثمر رساندن یک گل از 4 گل سفید و قرمزپوشان نقش بسزایی در پیروزی تیمش در دیدار حساس مقابل رئال داشت.

وی می‌گوید با کسب چنین نتیجه‌ای حریف قدرتمند خود را تحقیر کردند. ستاره کروات در این خصوص گفت: ما بهترین بازیمان را نمایش دادیم و به پیروزی دست یافتیم خیلی خوشایند است که این گونه کهکشانی‌ها را تحقیر کردیم.

مهم نیست که چه کسی دراین دیدار گلزنی کرده است تنها کسب پیروزی مهم بود البته خیلی خوشحالم که موفق شدم یک گل حساس به ثمر برسانم.

** تیاگو: باید رئال و بارسلونا تحت فشار قرار دهیم

تیاگو ستاره اتلتیکو که اولین گل تیمش را در دیدار مقابل رئال به ثمر رساند می‌گوید باید به همین صورت رئال و بارسلونا را تحت فشار قرار دهند تا به قهرمانی برسند.

وی در این خصوص گفت: ما می‌خواهیم دو تیم صدرنشین لالیگا را تحت فشار قرار دهیم و در تمام بازی ‌های دیگر سه امتیاز دست یابیم تا قهرمان شویم. ما هیچ فرصت گلزنی به رئال ندادیم و آنها نتوانستند ما را در این دیدار تحت فشار قرار دهند. رئالی‌ها در هفته ی گذشته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته بودند اما ما می‌دانستیم با وجود هوادارانمان قدرتمندتر می‌شویم و این موضوع را با 4 گلی که به ثمر رساندیم اثبات کردیم. در این دیدار توانستیم خود را به خوبی با شرایط بازی وفق دهیم و ضعف رئال را پیدا کردیم و از آن نقطه به آنها ضربه زدیم. سرمربی ما نشان داد چه توانانی‌هایی دارد. خوشبختانه به خوبی توانستیم تمام برنامه‌های او را در زمین پیاد کنیم.
زمان‌های زیادی بود که ما نمی‌توانستیم در دربی پیروز شویم. پیروزی های ما در بازی‌های اخیر دربی نشان می‌دهد که اعتماد به نفس تیممان خیلی بیشتر از گذشته است.

می‌دانیم که یک تیم پرقدرت هستیم و اگر دستورات سیمئونه را به خوبی اجرا کنیم توانایی پیروزی در هر دیداری را داریم.

انتهای پیام/

برچسب ها: دیدار ، حریف ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار