مخالفت کمیته امنیتی یمن با بیانیه قانون اساسی

کمیته امنیتی یمن که مقر آن در استان مأرب است، با بیانیه قانون اساسی یمن مخالفت کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از شبکه خبری الحدث، این شبکه در خبری فوری از مخالفت کمیته امنیتی یمن، با بیانیه قانون اساسی که توسط انصارالله اعلام گردید، خبر داد.

این شبکه همچنین اعلام کرد که کمیته امنیتی یمن که در استان مأرب می‌باشد، از عدم همکاری با صنعاء خبر داده است.

همچنین خبرگزاری آناتولی گزارش داد که کمیته امنیتی در استان مأرب یمن، امروز یکشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرده است که تصمیم دارد تا تمامی تدابیر و اقدامات لازم را برای حفظ امنیت و ثبات استان مأرب، به دور از تسلط انقلابی‌های انصارالله بکار بندد.

این خبرگزاری اعلام کرد که کمیته امنیتی استان مأرب در بیانیه‌ای که در نشست برگزار شده کمیته امنیتی و مقامات محلی استان به ریاست استاندار مأرب "سلطان العراده" صادر گردیده است، مدعی شده است که : آنچه که نیروهای انصارالله به انجام رسانده اند؛ کودتایی آشکارا علیه جمهوریت و یکپارچگی یمن و مشروعیت "عبدربه منصور هادی" رئیس جمهوری یمن و "خالد بحاح" نخست‌وزیر وی به شمار می‌رود.

کمیته انقلابی استان مأرب یمن، با تقدیر از موضع شورای همکاری خلیج فارس و مواضع مخالفت آمیز کشورهای دیگر علیه اقدامات انقلابیون انصارالله، از این کشورها خواست تا مسئولیت های خود را در قبال اوضاع یمن به انجام برسانند.

گفتنی است، اهمیت استان مأرب یمن در وجود چاه‌های نفتی در این منطقه می‌باشد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار