هشدار؛

هشدار پلیش کرمان در باره درباره کلاهبرداری های تلفنی

رئيس پليس فتا كرمان در خصوص كلاهبرداري هاي تلفني كه با عناوين برنده شدن جايزه و امثال آن انجام مي شود هشدار داد.

به گزارش هشدار پلیش کرمان در باره درباره کلاهبرداری های تلفنیخبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان و بنا به اعلام پايگاه اطلاع رساني پليس" سرهنگ كامبيز اسماعيلي " در تشريح كلاهبرداري هاي تلفني گفت: اين نوع كلاهبرداري با يك تماس تلفني كه عموما با شماره موبايل هايي با پيش شماره 0910 انجام مي شود .

وي ادامه داد: فرد يا افراد كلاهبردار با عناوين متفاوت اعم از برنده شدن جايزه، خريد كالا و گارانتي، هزينه پستي ارسال جايزه يا كالا و ... از شهروندان مي‌خواهند مبلغي را به حساب آنان واريز نمايند.

"اسماعيلي" افزود: در بعضي مواقع هم كلاهبرداران به صورت مستقيم درخواست واريز وجه ندارند و با چرب زباني بعد از استخراج اطلاعات بانكي اقدام به برداشت از حساب به صورت غير مجاز مي‌نمايند.

وي اظهار داشت: مواردي كه با استفاده از بستر اينترنت و سوء استفاده از رمز دوم برداشت از حساب صورت مي گيرد در حوزه پليس فتا رسيدگي مي شود و مواردي كه اصطلاحا كارت به كارت انجام شده است در حوزه پليس آگاهي قرار دارد. كه شهروندان با مد نظر قرار دادن اين موضوع مي توانند در وقت و هزينه خود و ناجا صرفه جويي نمايند.

رئيس پليس فتا كرمان در پايان توصيه كرد:شهروندان مراقب باشند برنده شدن هميشه هم خوب نيست شايد پشت نقاب جذاب برنده شدن كلاهبرداران منتظر غفلت شما باشند.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: هشدار ، پلیس ، تلفنی ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.