تغییر سرپرست اداره کل سنجش و آزمون دانشگاه جامع

در حکمی از سوی دکتر محمد اخباری، سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی، سرکار خانم سهیلا قره‌چه به عنوان سرپرست اداره کل سنجش و آزمون دانشگاه منصوب شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران؛ در حکم انتصاب سرپرست اداره کل سنجش و آزمون دانشگاه آمده است: با عنایت به مراتب تعهد و تجارب جنابعالی و بنا به پیشنهاد کارگروه استعدادیابی، به موجب این حکم جنابعالی به عنوان «سرپرست اداره کل سنجش و آزمون دانشگاه» منصوب می‌شوید. 

مقتضی است برای تحقق اهداف کلان نظام آموزش عالی مهارتی با مدیریت جهادی ضمن انجام وظایف محوله، اهتمام ویژه به موارد ذیل داشته باشید: 

۱- تسریع در روند پذیرش و اعلام نتایج آزمون‌ها در اسرع وقت از طریق اصلاح و بهبود فرآیندهای موجود

۲- هماهنگی و همکاری و تعامل سازنده با سازمان سنجش آموزش کشور

۳- بازنگری و تدوین کلیه آئین نامه‌ها و بخشنامه‌های مرتبط با سنجش و آزمون

۴- تجزیه و تحلیل دوره‌ای و انجام بررسی‌های آماری و نتایج پذیرش و آزمون‌ها

۵- برنامه ریزی و یکپارچه سازی اجرای کلیه آزمون‌های ورودی دانشگاه اعم از دوره‌های ترمی، پودمانی، غیر حضوری و آموزش‌های آزاد

۶- تدوین و پیشنهاد آئین نامه‌ها و دستورالعمل‌های اجرایی مورد نیاز و بازنگری مجموعه مقررات و ضوابط مرتبط در راستای بهینه‌سازی، بومی‌سازی و افزایش مهارت‌های فردی از طریق بررسی و اصلاح فرآیند‌ها

موفقیت جنابعالی را در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید خواستارم. امید است با سعی و تلاش وافر و بهره‌گیری از نیروهای خدوم، توانمند و متعهد در راستای عدالت‌محوری و با صداقت و امانتداری در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار