بخشدار رودهن؛

شاخص‌ترین ویژگی انقلاب اسلامی مردمی بودن آن است

یکی از شاخص‌ترین مولفه های پیروزی انقلاب اسلامی مردمی بودن آن بود که در حال حاضر هم بعد از گذشت 36 سال، مردم در تمام مقاطع از جمله جنگ‌های سخت ، نرم و اقتصادی همگام با نظام بوده و از انفلاب خویش پشتیبانی کردند.

رضا طاهر خانی درگفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با اشاره به اینکه شاکله انقلاب و نظام بحث دموکراسی و مردمی بودن آن است گفت: برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سپردن امور به دست خود مردم مهر تاییدی بر این موضوع است.

بخشدار رودهن اعضای شورای اسلامی روستاها و شهرها را افرادی تلاشگر و بی ادعا و انقلابی دانست و گفت: بحث شورا و همفکری در قرآن کریم نیز تاکید شده که در هر کاری مشورت و نظر جمعی باشد ضرر و زیان کمتری متوجه آن خواهد بود.

وی گفت: اعضای شوراها بویژه شورای روستاها بدن هیچ چشم داشتی برای رفاه وآسایش مردم تلاش میکنند و حتی در برخی موارد نیز حق جلسات نیز در یافت نمی‌کنند که این چیزی جز خدمت فی سبیل اله نیست.

بخشدار رودهن اظهار داشت: الحمدالله به شکرانه پیروزی انقلاب اسلامی وضعیت خدمات چه در سطح شهرها و روستاها قابل قیاس با اوایل انقلاب نیست و امروزه اکثریت روستاها از خدمات برق، تلفن، گاز و آب شرب سالم و راه روستایی آسفالت بهر ه مند هستنذد.

طاهرخانی در خصوص جذب اعتبارات سال 93 برای روستا ها گفت: خوشبختانه اعتبارات خوبی برای انجام پروژهای عمرانی و رفاهی نسبت به سال های گذشته برای روستاهای بخش رودهن در نظر گرفته شده که می تواند در بحث رفاه مردم و عمران و آبادانی گام مثبتی باشد.

وی با بیان اینکه اعتبارات در نظر گرفته شده سه الی چهار برابر اعتبارات سال گذشته است گفت:خدمات قابل قبولی در زمینه عمرانی از جمله بهسازی آسفالت معابر،ایحاد بوستان روستایی، ایجاد امکانات رفاهی و خدماتی برای روستاییان و همچنین نصب ست های ورزشی، تقویت لجستیک دهیاری‌ها و... در سطح روستاهای انجام شده است.

بخشدار رودهن در پایان گفت: تلاش همه مسئولان و اعضای شوراها ی اسلامی شهر و روستا تنها ایجاد آرامش و ارائه خدمات مطلوب در به جهت رفاه حال شهروندان می‌باشد.

انتهای پیام/ز


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.