صادرات شیرآلات؛

صادرات صنایع شیر آلات گرمی به کشورهای همجوار

استاندار اردبیل با اشاره به سرمایه گذاری 6میلیارد تومانی سرمایه گذاری بخش خصوصی جهت راه اندازی کار خانه شیر آلات گرمی گفت: بعد از بهره برداری شیر آلات تولید شده در این کارخانه به کشورهای همجوار صادر می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ عملیات اجرایی کارخانه شیر آلات که توسط بخش خصوصی در یکی از روستا های شهرستان گرمی آغاز شده است مدتها بود به دلیل عدم حمایت از سرمایه گذار در حالت رکود مانده بود.

سوله های کارحانه های شیر آالات با استاندار دهای نوین ساخته شده است واین کارخانه یکی از بزرگترین کارخانه های استان اردبیل محسوب می شود.

با بهره برداری از کارخانه شیر آلات گرمی شاهد تحول عظیم در تولید صنایع شیر آلات خواهیم بود که علاوه بر تامین نیاز داخلی توانایی صادرات به کشور های همجوار را نیز دارد.

با راه اندازی کارخانه شیر آلات  برای هزار نفر اشتغالزایی ایجاد می شود

مجید خدابخش با اشاره به پیشرفت مناسب عملیات اجرایی کارخانه شیر آلات قهرمان گرمی گفت: با راه اندازی کارخانه شیر آلات قهرمان برای هزار نفر اشتغالزایی ایجاد می شود.

کارخانه شیر آلات قهرمان که در نزدیکی شهرستان گرمی احداث می شود در صورت بهره برداری کارخانه هیچ جوان بیکاری در شهرستان گرمی وجود نخواهد داشت.

محصولات شیر آلات در کشورمان کمتر تولید می شود و بیشتر از کشورهای مختلف به کشورمان صادر می شود که در این راستا در کشورمان اقدامات اساسی انجام نشده است.

عملیات گاز رسانی به کارخانه شیر آلات قهرمان گرمی با اعتبار 2میلیارد تومان

علایی فرماندار گرمی با اشاره به پایان عملیات گاز رسانی به کارخانه شیر آلات قهرمان گفت: برای عملیات گاز رسانی به این کارخانه 2میلیارد تومان هزینه شد ه است.

بی شک وظیفه اصلی دولت فراهم کردن زیر ساخت های لازم سرمایه گزاری از جمله برق ، آب گاز رسانی به کارخانه شیر آلات قهرمان انجام شده است.

یکی از نیازهای اصلی کارخانه شیر آلات قهرمان ماشین آلات تولیدی وتبدیلی شیرآلات است که به گفته سرمایه گزار این کارخانه در آینده نزدیک به این ماشین آلات مجهز می شود.

یکی ازمشکلات اساسی کشور به ویژه استان اردبیل خیل عظیم بیکاری جوانان است که بی شک با راه اندازی کارخانه های بزرگی همچون شیرآلات قهرمان گرمی تحول عظیمی در حوزه اشتغالزایی و اقتصاد منطقه به وجود می آید.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.