ترابیان: کنار گذاشتن خطیبی خود زنی بزرگی برای تراکتور بود

کارشناس فوتبال گفت: امیدوارم بتوانیم آرامش را به نمایندگان باشگاه‌ها هدیه دهیم تا آنها بتوانند در این مسابقات خوب ظاهر شوند.

ترابیان: کنار گذاشتن خطیبی خود زنی بزرگی برای تراکتور بودبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران رضا ترابیان در گفتگو با رادیو ورزش درباره وضعیت نمایندگان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: با توجه به اینکه چند روز دیگر تا مسابقات لیگ قهرمانان آسیا مانده است این مسئله برای من جای سوال دارد که چرا باید وضعیت باشگاه تراکتورسازی به این شکل باشد؟ چرا ما خودزنی می کنیم و چرا توجه بیشتری به این باشگاه که نمایندگان ما نیز هستند نمی‌شود؟ در کل بهتر است بگویم که تیم تراکتورسازی یکی از نمایندگان فوتبال کشور ما است که در حال حاضر ثبات مدیریتی این باشگاه اصلاً توجهی ندارد و نمی داند که چه کار می‌کند.

وی بیان کرد: به نظر من بهتر است فدراسیون فوتبال در برقرار کردن نظم، آرامش و ثبات مدیریتی در نمایندگان کشور برای حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نقش داشته باشد و انجام کارهای این باشگاه‌ها پیش قدم شود تا آنها بتوانند با وضعیت بهتری در این رقابتها شرکت نمایند.

ترابیان تصریح کرد: همچنین بهتر است سازمان لیگ اولویت برنامه‌های لیگ را طوری ترتیب دهد که این تیمها با هماهنگی بیشتر به این مسابقات بروند و حتی از نظر مالی نیز سازمان لیگ ورود کند و به کمک این نمایندگان بپردازد.

کارشناس فوتبال بیان کرد: امیدوارم هواداران، رسانه‌ها و مسئولان مربوطه آرامش را به نمایندگان هدیه بدهند تا آنها عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش بگذارند و از بازی خوب آنها لذت ببریم.

انتهای پیام/
برچسب ها: وضعیت ، باشگاه ، سازمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.