طی بیانیه‌ای صورت گرفت

دعوت حزب اعتماد ملی از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن

"حزب اعتماد ملی" با صدور بیانیه‌ای از مردم دعوت کرد با حضور در راهپیمایی روز ملی 22 بهمن، یک بار دیگر پشتیبانی خود را از آرمان‌های بلند انقلاب و دولت جمهوری اسلامی ایران و نیز حمایت از تیم مذاکره‌کننده‌ی هسته‌ای، فریاد کنند.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، "حزب اعتماد ملی" به مناسبت فرارسیدن یوم‌الله 22 بهمن بیانیه‌ای را صادر کرد.

در این بیانیه چنین آمده است:

22 بهمن ماه 1357 یکى از ماناترین روز هاى این سرزمین است که نوید بخش پایان شب بلند تاریکى و حرمان بود ، سیل خروشان ملت ایران، زن و مرد پیر و جوان، روستایى و شهرى  به رهبری امام راحل، "استقلال، ازادى، جمهورى اسلامى "را فریاد می‌زد که نویددهنده‌ی عزت، سربلندی، رفاه، آسایش و امنیت ایران و ایرانیان بود.

اکنون که سی و شش سال از آن روزهاى باشکوه می‌گذرد، به رغم برخی ناملایمات و انحرافاتی که در دوره‌ای از تاریخ این کشور رخ داد، همواره خواست مردم و اراده و تلاش دولت‌ها بر پوشیدن جامه‌ی عمل به آرمان‌ها و خواست واقعی آرمان‌هاى انقلاب بوده است.

در این میان، ملت شریف ایران هیچ‌گاه در بزنگاه‌ها و تنگناهای تاریخی همچون جنگ تحمیلى و تحریم‌ها  پشتیبانی و حمایت خود را از حاکمیت و دولت دریغ نداشته است. این چنین حضور  و مشارکت مردمی را باید بیش از این‌ها قدر شناخت و جانفشانی‌های ملت را به طور شایسته پاسخ گفت.

از این نگاه جمهوری اسلامی، یعنی تأمین زندگی عزت‌مندانه مادی و تضمین حیات معنوی انسان‌ها. بر همین اساس، انتظار زیست و معیشتى پایدار با آینده‌اى روشن و بدون دغدغه، انتظاری غریب و بی‌جا نیست.

اکنون رئیس‌جمهور و دولتمردان یازدهم، با تدبیر در تلاشند تا امید را در دل‌های مردم ایران زنده نگاه دارد. به نظر مى‌رسد تیم مذاکره‌کننده‌ی هسته‌ای براى تحقق منافع ملى و اسایش ملت، همزمان از یک سو با تندروهای داخلی و از دیگر سو با قدرت‌های تمامیت‌خواه خارجی در حال مقابله است.

این تلاش‌هاى خستگى‌ناپذیر در عرصه دیپلماسى، که نتیجه‌ی مطلوب آن بی‌تردید نفع ملت و مملکت را دربردارد، امروز بیش از هر زمان دیگر نیازمند یکپارچگى و وحدت احاد ملت ، نخبگان و گروه‌هاى سیاسى در این برحه حساس در دفاع و حمایت از دولت منتخب هستیم.

حزب اعتماد ملی که بنیان‌گزاران آن پیش و پس از انقلاب اسلامی همواره در صف مقدم مبارزات و دفاع از آرمان‌هاى انقلاب اسلامى و آموزه‌هاى بنیانگذار جمهورى اسلامى حضور داشته‌اند، از آحاد جامعه و از تمام گروه‌های سیاسی دعوت می‌کند با شرکت در راهپیمایی روز ملی 22 بهمن، یک بار دیگر پشتیبانی خود را از آرما‌ن‌های بلند انقلاب و دولت جمهوری اسلامی ایران و نیز حمایت از تیم مذاکره‌کننده‌ی هسته‌ای، فریاد کنند. این حضور و اعلام حمایت، نشانه وحدت وانسجام ملى و بهترین پشتوانه براى دستگاه دیپلماسی و عزم ملی برای حل و فصل مشکلات  کشور است.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: حزب ، اعتماد ، 22 بهمن ، بیانیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار