الهیان به باشگاه خبرنگاران خبر داد:

زمان برگزاری انتخابات شورایاری‌ها فردا مشخص می‌شود

سخنگوی چهارمین دوره انتخابات شورایاری‌ها گفت: در جلسه‌ای که فردا با مسئولان وزارت کشور، استانداری و فرمانداری خواهیم داشت، زمان برگزاری انتخابات شورایاری‌ها مشخص می‌شود.

امیر فاضل الهیان سخنگوی چهارمین دوره انتخابات شورایاری‌ها در گفت‌وگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تعیین زمان برگزاری انتخابات شورایاری‌ها اظهار کرد: انتخابات شورایاری‌ها قطعا در اسفند ماه برگزار می‌شود اما با توجه به تمدید زمان ثبت نام انتخابات شورایاری‌ها در آخرین جلسه هیئت نظارت ستاد اجرایی زمان برگزاری این انتخابات 8اسفند نخواهد بود و به یکی از جمعه‌های باقی مانده در اسفند ماه موکول خواهد شد.

وی در ادامه افزود: در جلسه‌ای که فردا با حضور مسئولان دولتی از جمله وزیر کشور، فرماندار و استاندار تهران برگزار خواهد شد، ضمن نهایی کردن آیین نامه اجرایی انتخابات، زمان قطعی برگزاری انتخابات شورایاری‌ها اعلام خواهد شد.

 الهیان همچنین تصریح کرد: زمان پیشنهادی از سوی ستاد هماهنگی شورایاری‌ها و هیئت نظارت بر انتخابات 15 و 24 اسفند است که در جلسه فردا مطرح خواهد شد.

سخنگوی چهارمین دوره انتخابات شورایاری‌ها با اشاره به اینکه تعداد ثبت نام کنندگان برای شرکت در انتخابات شورایاری‌ها به 15هزار نفر رسیده است بیان کرد: از این تعداد 12هزار و 800نفر نسبت به دریافت کد رهگیری اقدام کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در این دوره از انتخابات دیپلمه‌ها نیز می‌توانند به عنوان کاندیدا شرکت کنند گفت:‌ در هر محله همه اقشار مورد اعتماد از انسان‌های پیر تاثیر گذار تا جوانان پر تحرک تحصیل کرده حضور دارند اما دلیل اینکه سطح تحصیلات را یکی از ملاک‌های شرکت در انتخابات اعلام کردیم این بود که در حوزه تصمیم سازی  در جایگاه شورایاری‌ که قرار است بودجه مدیریت  محله تصویب شود به  مجموعه ای از ابزار و آگاهی‌ها از جمله تحصیلات نیازمندیم.

سخنگوی چهارمین دوره انتخابات شورایاری‌ها در پایان با اشاره به اینکه زمان ثبت نام انتخابات شورایاری‌ها برای بار دوم تمدید شده است گفت: مهلت تعیین شده تا 22بهمن به هیچ عنوان قابل تمدید  نیست و علاقمندان باید تا زمان اعلام شده نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار