ترس قلعه نویی از منصوریان؛

اوج گیری رقیب به ضرر نیمکت استقلال!

منصوریان با تیم نفت خوب نتیجه می گیرد و این موضوع به نفع قلعه نویی نیست به همین دلیل این مربی، منصوریان را رقیب خود روی نیمکت استقلال می بیند.

اوج گیری رقیب به ضرر نیمکت استقلال!به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران این موضوع که نفت و تیم جوان سرمربی آن در کورس قهرمانی قرار گرفته شاید یکی از بزرگترین دغدغه های قلعه نویی است.

قلعه نویی بی شک منصوریان را جدی ترین آلترناتیو خود می داند. او که خود روزی به دوره اوج مربیانی چون پورحیدری و ناصر حجازی پایان داده بود،در یک دهه گذشته آلترناتیوی جدی نداشت و گزینه ای چون مظلومی را هیچ گاه رقیبی برای خود نمی دانست اما مدت ها بود سکوهای استقلال نشان می دادند واکنشی حمایتی به علیرضا منصوریان دارند.

گفتنی است؛ شاید تا سال قبل قلعه نویی هیچ یک از این دو را رقیب نمی دانست که آنها را در دنیای مربیگری صاحب شانس نمی دانست اما حضور منصوریان در کنار کارلوس کروش و بازگشت موفقش به لیگ شرایط را به کلی برگرداند.

قلعه نویی که نماد مربیگری سنتی در ایران است و با همین سنتی گرایی به موفقیت های زیادی رسیده حالا با رقیبی روبروست که تفاوت هایی آشکار با او دارد.رقیبی که برای خود لقبی شناخته شده میان هواداران دارد. اگر قلعه نویی ژنرال است،رقیبش نیز برای خود هواداران بسیار دارد و بارها اعلام کرده که روزی سرمربی استقلال می شود و آن روز دور نیست.

شایان ذکر است قلعه نویی بیش از اینکه از نفت به عنوان حریف مستقیم دلهره داشته باشد انگار از منصوریان و آینده ای که در پیش است نگران شده است و این موضوع برای وی استرس زاست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۰:۱۵ ۲۱ بهمن ۱۳۹۳
آقای مظلومی، هم بلحاظ شخصیت انسانی و اجتماعی و هم بلحاظ فنی خیلی فراتر از آقای قلعه نویی بودن، فقط تشکیل باند مافیایی و خریدن بازیکن حریف و نوچه و بزن بهادر و توطئه علیه مربی وقت استقلال و... در مرامش نبود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۵ ۲۱ بهمن ۱۳۹۳
شاید مربیگری منصوریان عزیز عالی نباشد ولی حداقل دورو و باند باز و ریاکار نیست و انسان با شخصیتی است.
آخرین اخبار