با صدور بیانیه های جداگانه ای:

سازمانها و ارگانهای مختلف مردم ایران را به حضور حماسی و دشمن شکن در راهپیمایی 22 بهمن فراخواندند

سازمان اوقاف و امور خیریه و وزارت آموزش و پرورش در بیانیه‌ای از اقشار مختلف مردم همیشه در صحنه ایران برای حضور حماسی و دشمن شکن در راهپیمایی ۲۲ بهمن ‌ دعوت کردند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سازمان اوقاف و امور خیریه و وزارت آموزش و پرورش در بیانیه‌ای از اقشار مختلف مردم همیشه در صحنه ایران برای حضور حماسی و دشمن شکن در راهپیمایی ۲۲ بهمن ‌ دعوت کردند.

در بیانیه سازمان اوقاف و امور خیریه با گرامیداشت سی‌و‌ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران آمده است: پیروزی انقلاب اسلامی در برابر رژیمی که تمامی قدرت های استکباری دنیا حامی آن بودند موجب شد تا ملتها جذب پیام استکبارستیزی انقلاب اسلامی شوند.

در ادامه این بیانیه آمده است: علی رغم آنکه استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایتکار و انگلیس خبیث، از همان روزهای نخست انقلاب، از هیچ توطئه و فشاری برای خاموش کردن حرکت عظیم و پرخروش ملت ایران، فروگذاری نکردند و این دشمنی ها تا امروز هم ادامه دارد، اما ملت ایران در برابر تمامی این شرارت ها و خباثت ها ایستادگی کرده و به پیشرفت های چشمگیری در عرصه های مختلف علمی و اقتصادی نیز نائل آمده است.

سازمان اوقاف و امور خیریه تاکید کرد: ملت قهرمان ایران در یوم ا... 22 بهمن این بار نیز با حضور گسترده و دشمن شکن خویش در راهپیمایی به دشمنان انقلاب اسلامی نشان خواهد داد که حاضر نیست در عرصه های بین المللی ذره ای از دستاوردهای خود در زمینه های علمی و هسته ای کوتاه بیاید.

در پایان این بیانیه، از سوی سازمان اوقاف، ادارات اوقاف سراسر کشور، اصحاب وقف، متولیان موقوفات، هیات های امنای امامزادگان و بقاع متبرکه کشور از اقشار مختلف مردم عزیز ایران برای حضور حماسی، سرنوشت ساز و دشمن شکن در راهپیمایی پرشکوه یوم ا... 22 بهمن دعوت به عمل آمده است.

 در بیانیه دانش آموزان بسیجی سراسر کشور به مناسبت یوم الله22 بهمن ماه آمده است:

دهه فجر نقطه اوج عزمت و شکوه ملت ایران است. مقام معظم رهبری"مدظله العالی"
نگاه عالمانه به روزنگار ایام الله دهه فجر و دستاوردهای 36 ساله این انقلاب ، گویای این حقیقت است که نور الهی و عنایت خاص حضرت  حق  در تمامی ایام،معطوف به این پدیده قرن بوده است.

هرگاه تاریخ زرین انقلاب را از سر آغاز بررسی نماییم به این نکته خواهید رسید ،آن زمانیکه مشتان پولادین بنیان گذار انقلاب اسلامی به مغز شیطانی طاغوت روانه شد،برخی از ساده لوح های غربی بفکر کودتایی شدند که کشتار و یا حبس انقلابیون ،انقلاب سفیدی تولید کنند ولی از این اراده خداوند غافل بودند که قرار است آیه جاءالحق و ذهق الباطل مصداق پیدا کند و عظیم ترین پدیده قرن متولد شود. باپیدایش این نعمت عظمای الهی شاهد امواج سهمگین ترور،خیانت،کودتا و نبرد رویارو بودیم که بقول یکی از سیاستمداران غربی هر کدام آن توان نابودی یک کشور را به تنهایی داشت. موج متوالی ترور از عالی ترین مسئول تا خدمتگذار ترین شهروند، قیام ناجوانمرده برخی  مردم نماها در شمال ، شرق ، جنوب و مرکز رها سازی صدام ، آن حیوان وحشی و دست آموز سران سلطه ، واگذاری تمامی امکانات اعم از سلاح ، سرباز ، پول و اعتبار و در مقابل تحریم های مختلف اقتصادی ، ترویج و توسعه بلایاهای شوم و خانمان سوز اعتیاد ، تهاجم فرهنگی و جنگ نرم و... همه اینها حاکی از این است که این انقلاب توانسته معادله قدرت را در جهان دگرگون کند و اسلام را به عنوان تنها حکومت واقعیدر دنیا مطرح نماید.

ما ملت ایران در این دوران مبارزه آموخته ایم در هر کجا که حمله دشمنان به ما بیشتر است آنجا نقطه عطف و راه رسیدن به پیروزی بر آنان است لذا با ایستادگی بر همان به اهداف خود رسیده ایم.

رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به ما فرمود " پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکتان آسیبی نرسد" با نگاه هوشمندانه به این اصل می بینیم که امروز"ولایت فقیه" و در رأس آن مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای «مدظله العالی» کانون توجه دشمنان انقلاب اسلامی بوده لذا با انواع دسیسه ها داخلی و خارجی قصد تضعیف این مهم را داشته و با اجیر نمودن رسانه های مختلف هجمه های تبلیغاتی را به راه انداخته اند.ولی کور خوانده اند این ملت در سخت ترین روزهای انقلاب،یعنی دفاع مقدس نشان داده است،که دست از امر ولی خود بر نداشته و پای آرمان خود پایمردی می کند.

ما دانش آموزان بسیجی ایران اسلامی با آوای بلند به همه مردم دنیا اعلام می داریم :
1-    اولین هدف ما در مدرسه، رساندن ایران اسلامی به اولین قدرت منطقه در علم و دانایی می باشد، لذا لحظه ای از این تلاش خود دست بر نداشته و با عزمی راسخ در برابر  تمامی محدودیت های موجود مبارزه نموده و با درست اندیشیدن، این آرمان رهبر عزیزمان را در سال 1404 محقق و همچون همرزمان شهیدمان الگوی آرمانی تمامی دانش آموزان جهان خواهیم شد.

2-    با خدا متعال عهد و پیمان می بندیم از همه توان خود برای  طنین انداز شدن کلمه لا اله الا الله لا در جهان لحظه ای درنگ نکرده و دخمه تمامی خفاشان استعماگر در سراسر دنیا بر سرشان خراب خواهیم کرد، بدانند روزی ما به فکر انقلاب اسلامی در ایران بوده ایم ولی الان در اندیشه ساختن تمدن اسلامی به پهنای جهان هستیم، لذا بیش از این دست وپا نزنند و فکر نکنند با تولید امواج ایران هراسی و اسلام ستیزی مسیر رسیدن ما را به این هدف طولانی خواهد شد،در صورتیکه آمارهای استقبال و تشرف به دین مبین اسلام ما را در پیگیری این هدف مقدس مصمم تر خواهد ساخت و در نهایت این هیمنه پوشالی و شیشه ای آنان با سنگ تدبیر مسلمانان جهان فرو خواهد ریخت.

3-    موج بیداری اسلامی بعد از حرکت سیل آسای خرد هم اکنون به روند منطقی خود رسیده است و دیری نخواهد گذشت که همچون چشمه ای زلال بذرهای انقلاب اسلامی زمین حاصل خیز تمامی کشورها را بارور نموده و با الهام گرفتن از انقلاب اسلامی شاهد پیدایش کشورهای جدید اسلامی خواهیم بود.

4-    ما همانند ملت فهیم و مقتدر خود به آمریکای ستم پیشه و دیگر نوکرانش هشدار می دهیم که انرژی هسته ای حق مسلم ماست و همچون شهدای والامقام آن ، دست از این آرمان برنداشته و بدانید هم اکنون ایران اسلامی صدها احمدی روشن ، شهریاری ، علی محمدی و... را در دامن خود پرورش داده و دستیابی به این هدف چندان بطول نخواهد کشید که شاهد ایران هسته ای در ابعاد گوناگون باشیم.
 
5-    ما دانش آموزان بسیجی به عنوان میراث داران 36 هزا شهید دانش آموز با تمامی همت خود و با تأسی از همکلاسی های آسمانی خود در انتقال سینه به سینه این فرهنگ انسان ساز تلاش نموده و نظیر شهید فهمیده با عزم راسخ در برابر تانک های ضد فرهنگی و اخلاقی آنان ایستادگی نموده و با توکل بر  ذات خدای لایزال ، اندیشه فاسد آنانرا بی اثر نموده و با فرصت فراهم شده در فضای مجازی ، شبکه های اجتماعی و... استراتژی های مبارزه علیه جهانخواران  تدوین و به تمامی ملل دنیا اعلام خواهیم کرد.

6-    ما دانش آمو زان به همراه دیگر همکلاسیهایمان هم پیمان می شویم تا در هر جبهه ای اعم از فرهنگی ، اقتصادی ، اخلاقی اگر دشمن قصد توطئه داشته باشد ، حاضر شده و پشت آنان را به خاک خواهیم مالید و در یوم الله 22 بهمن  امسال با حضور پرشور و انقلابی خود نقطه عطفی در تاریخ این ایام باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار