زنجان؛

برگزاری همایش استانی " ایست ، آب نیست " در زنجان

در راستای پرسش مهر رئیس جمهور با موضوع «چگونه از آب‌های ایران می‌توانیم نگهداری و استفاده کنیم>همایش استانی"ایست! آب نیست " با مشارکت آموزش و پرورش استان همزمان با دیگر مدارس استان بصورت نمادین با حضور مدیرعامل و معاون پرورشی آموزش و پرورش استان و مدیران آب و فاضلاب و دیگر مسئولین استان در دبیرستان ولیعصر زنجان برگزار شد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان؛ به نقل از روابط عمومی ،مدیر دفتر بهره برداری از تاسیسات آب در شرکت آبفای به چالش آب در کشور اشاره کرد و گفت : در چندین سال اخیر باتوجه به کاهش بارندگی ها و افت سطح آب های زیرزمینی و اهمیت آب شرب ، پرسش مهر امسال به بررسی موضوع آب و چگونگی استفاده بهینه از این نعمت الهی پرداخته است.

اکرمی به هدف از برگزاری این همایش اشاره کرد و افزود: هدف از برگزاری این همایش ، آشنایی دانش آموزان با چالش کمبود آب و ترویج فرهنگ صحیح استفاده از آب در سنین پایین و در سطح مدارس می باشد.

وی با اشاره به اهمیت صرفه جویی گفت: اهمیت صرفه جویی در مصرف این ماده حیات بخش به حدی است که پیش بینی می شود در صورت عدم صرفه جویی و مصرف بهینه ، برای چند سال آینده به احتمال زیاد با چالش جدی آب مواجه خواهیم شد.

مدیر دفتر بهره برداری از تاسیسات آب در شرکت آبفای به اهمیت آموزش در سنین پایین اشارو وتصریح کرد : برای رسیدن به نتیجه مطلوب در خصوص آموزش روش مصرف بهینه آب و صرفه جویی در مصرف آب، آموزش در مدارس بهترین زمان و دوره طلایی محسوب می شود و برای تحقق این امر برگزاری چنین همایش هایی در سطح استان بسیار موثر واقع خواهد شد.

اکرمی خاطر نشان کرد: درهمین زمینه تفاهم نامه ای میان اداره آموزش و پرورش استان زنجان و شرکت آبفای امضاء شد که بر اساس آن هزینه چاپ 2هزار پوستر این طرح پرداخت خواهد شد.



انتهای پیام/ش

برچسب ها: همایش ، ایست ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.