صالح در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تمام تلاشمان را برای استفاده از آزمون و جهانبخش می‌کنیم/سازمان لیگ هنوز پاسخ ما را نداده است

مربی تیم ملی امید در خصوص وضعیت سردار آزمون و علیرضا جهانبخش گفت: ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که بتوانیم این 2 بازیکن را در اردوی کویت استفاده کنیم.

تمام تلاشمان را برای استفاده از آزمون و جهانبخش می‌کنیم/سازمان لیگ هنوز پاسخ ما را نداده استمجید صالح در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: به هرحال معلوم نیست تلاشمان موفقیت آمیز باشد یا نه! اگر اردوی کویت همزمان با بازی‌های فیفا دی باشد، باشگاه‌های آزمون و جهانبخش موظف هستند که این 2 بازیکن را در اختیار تیم ملی قرار دهند اما، اگر در زمان فیفا دی نباشد آن وقت کارمان برای رضایت گرفتن از این 2 باشگاه سخت می‌شود.
 
صالح درباره وضعیت ورزشگاه دتگردی مکان برگزاری مسابقات مقدماتی بیان کرد: مسئولان تیم ملی امید مذاکراتی با مدیران درباره این ورزشگاه داشتند به هر حال امیدوام بازی‌ها در ورزشگاه آزادی برگزار شود.
 
مربی تیم ملی امید تصریح کرد: ما قبل از اردوی کویت احتمال دارد که یک اردوی یک هفته‌ای در کیش از 2،3 اسفند ماه برپا کنیم. بازی‌های لیگ به خاطر جام باشگاه‌های آسیا تا 15 اسفند تعطیل است و در این فرصت زمانی قصد داریم یک اردو در کیش برگزار کنیم.

صالح درباره احتمال لغو بازی‌های هفته 23 به علت اردوی تیم ملی امید گفت: این موضوع چند روز پیش به سازمان لیگ اطلاع داده شد و قرار است این سازمان جواب نهایی را در این خصوص بدهد.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم با حمایت مسئولان تیم ملی امید بعد از 40 سال به المپیک راه پیدا کند تا همه از این اتفاق خوشحال شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار