قنبرپور:

وزارت ورزش هنوز سرپرستی نژاد فلاح را اعلام نکرده است/درخشان تصمیم گرفته که 3 بازیکن را اخراج کند

مشاور عالی طاهری در خصوص سرپرستی نژاد فلاح در پرسپولیس گفت: وزارت ورزش متولی باشگاه پرسپولیس است اما هنوز این موضوع را به باشگاه اعلام نکرده است.

وزارت ورزش هنوز سرپرستی نژاد فلاح را اعلام نکرده است/درخشان تصمیم گرفته که 3 بازیکن را اخراج کند

مصطفی قنبرپور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: من انتخاب نژاد فلاح به عنوان سرپرست تیم پرسپولیس اطلاعی ندارم هم اکنون همه افراد در باشگاه پرسپولیس سرجایشان هستند و کارشان را انجام می دهند.

قنبرپور در ادامه عنوان کرد: نژاد فلاح از دوستان خوب من است و در مقطعی هم عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس بود و شناخت کامل از این باشگاه دارد به هر حال هر کشی که به باشگاه می آید وظیفه‌اش که همانا خدمت به باشگاه است باید انجام دهد همچنین امیدوارم بهترین اتفاق برای پرسپولیس رخ دهد.

وی درباره جلسه کمیته فنی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: جلسه کمیته فنی بدین معنا نیست که ما کسی را در این جلسه بازخواست کنیم بلکه با همفکری و تبادل نظر قصد کمک به تیم را داریم. براین اساس بحث برکناری درخشان در این جلسه مطرح نبود ما درباره مسائل مختلف باشگاه صحبت کردیم تا به یک وحدت رویه برسیم و شرایط تیم را بهبود بخشیم.

وی درباره 3 بازیکن اخراجی توسط حمید درخشان بیان کرد: درخشان سال‌ها در پرسپولیس بازی کرده و هم اکنون نفر اول پرسپولیس و تصمیم گیرنده است به هر حال درخشان در این شرایط احساس کرده که باید این سه بازیکن را اخراج کند.

وی درباره احتمال بازی 3 بازیکن اخراجی در روز جمعه تصریح کرد: این 3 بازیکن روز جمعه مقابل پدیده بازی نخواهند کرد همچنین با صلاحدید مدیر و کادرفنی تیم یک جلسه انضباطی برای بررسی وضعیت این سه بازیکن خواهیم گذاشت.

قنبرپور در مورد زمان جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: احتمال دارد جلسه هیات مدیره امروز یا فردا تشکیل شود.

مشاور عالی طاهری درباره طلسم ناکامی‌های پرسپولیس در بازی با پدیده شکسته می شود، عنوان کرد: تیم ما مقابل ملوان هم بازی خوبی انجام داد اما نتوانست 3 امتیاز این بازی را کسب کند با صحبت‌هایی مدیریت و کادر فنی با بازیکنان انجام دادند انگیزه آنها را زیاد کردند و نظم و انضباط تیم بهتر شده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم با صحبت‌های که کادر فنی با بازیکنان انجام دادند انگیزه در بین آنها ایجاد شده باشد و دست پر از مشهد باز گردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار