شهردار منطقه20 شهرداری خبر داد:

اختصاص 130 دستگاه اتوبوس و ون به راهپیمایان/ حرم حضرت عبدالعظیم (ع) مقصد راهپیمایان 22 بهمن

منصور کتانباف شهردار منطقه20 از حضور یک صد دستگاه اتوبوس و 30دستگاه ون برای خدمت رسانی به راهپیمایان در روز 22 بهمن خبر داد.

منصور کتانباف شهردار منطقه 20 شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با بیان ویژه برنامه‌های مردمی روز 22 بهمن ماه اظهار کرد: طبق روال هر ساله مدیریت شهری منطقه 20 تمهیدات لازم ترافیکی، اجتماعی و خدمات شهری را برای برپایی هرچه با شکوه تر این مراسم مردمی و ارزش فراهم کرده است.

وی به خدمت رسانی حدود 100 دستگاه اتوبوس و 30 دستگاه ون به راهپیمایان جهت جا به جایی آسان در روز 22 بهمن اشاره کرد و گفت: تمام ناوگان حمل و نقل عمومی اعم از اتوبوس و تاکسی در خدمت راهپیمایان خواهد بود و تقویت خطوط حمل ونقل شهری از اقدامات در دستور کار مدیریت شهری در روز 22 بهمن ماه است.

کتانباف امنیت ترافیکی در روز 22 بهمن را از دیگر اقدامات این روز برشمرد و گفت: علاوه بر سرویس رسانی به راهپیمایان شهری، وسایل حمل و نقل عمومی برای شهروندانی که علاقه مند به حضور در راهپیمایی شهر تهران با محوریت میدان آزادی هستند نیز تدارک دیده شده است.

وی در ادامه گفت: گروه‌های هنری طرح شمسه نیز در این راهپیمایی حضوری پررنگ دارند تا نسبت به ثبت این حرکت در قالب نقاشی، عکس، فیلم و ... اقدام  کنند.

شهردار منطقه 20 تهران در پایان گفت: حرم مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) مقصد راهپیمایان 22 بهمن خواهد بود ومسئولین شهری تمهیدات لازم برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این مراسم انجام داده‌اند.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.