حضور پرشور ورزشکاران و قهرمانان در حماسه "ضربه متقابل ملت"در یوم الله 22 بهمن

ورزشکاران و قهرمانان ایران همگام با دیگر اقشار جامعه سی و هفتمین پیروزی انقلاب را جشن گرفتند و انزجار خود را از استکبار جهانی ابراز داشتند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک، فدراسیون های ورزشی، انجمن ها و تشکل های ورزشی همگام با نخبگان ورزش ایران یک بار دیگر با حضور در راه پیمایی بیست و دوم بهمن ماه ضمن حضور در حماسه "ضربه متقابل ملت" انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند و دو شادوش دیگر اقشار جامعه با مشت های گره کرده نشان دادند که ملت ایران به زعم خیال پردازان استکبار دستانشان نه تنها بسته نیست بلکه به سوی دشمنان اسلام نشانه رفته است.

فضل اله باقر زاده رییس فدراسیون شمشیر بازی به همراه ورزشکاران این رشته در خیابان آزادی خیابان حبیب اله به جمع راه پیمایان پیوستند.

سلیمانی رییس فدراسیون اسکواش و جمعی از ورزشکاران این رشته به همراه روسای  برخی فدراسیون ها از جمله سمندر ریاست فدراسیون کاراته،پولادگر ریاست فدراسیون تکواندو، نیز دقایقی قبل به جمع ورزشکاران حاضر در راهپیمایی پیوستند.

 شهریان معاون ورزش بانوان وزارت ورزش نیز به همراه جمعی از بانوان  ورزشکار و نواب رییس فئراسیون های ورزشی در خیابان حبیب اله به جمع عاشقان و حماسه سازان انقلاب پیوستند.

تیم روپایی با حرکات نمایشی خود در یوم الله 22 بهمن شور هیجانی مضاعف در راهپیمایی مردمی برپا کرد.

بیانیه کمیته فرهنگی فدراسیون شنا:

حضور پرشور خانواده شنا، شیرجه و واترپلو در راهپیمایی ۲۲ بهمن

خانواده بزرگ شنا، شیرجه و واترپلو مانند دیگر اقشار مردم در راهپیمایی بزرگ و با شکوه ۲۲ بهمن شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ با تدابیر مدبرانه مقام معظم رهبری(حفظ ا…) موفقیت و اقتدار روزافزون ملت افتخار آفرین ایران در سی و ششمین سالگرد انقلاب اسلامی چشم جهانیان را خیره ساخته است. حضور چشمگیر مردم در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن نماد مقاومت و ایستادگی فرهنگ غنی ایرانی در برابر زیاده خواهی استکبار و شکست توطئه های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

جامعه ورزشی استان تهران اعم از (ورزشکاران، مربیان، قهرمانان، پیشکسوتان و…) در راهپیمایی روز چهارشنبه(۲۲ بهمن)، برای تجدید میثاق با آرمان های انقلاب اسلامی شرکت کردند.

محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان در جمع راهپیمایان سی و ششمین سال پیرزوی انقلاب

  محمود گودرزی به همراه سید مناف هاشمی معاون منابع مالی و پشتیبانی ،سید نصرالله سجادی معاون توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی و غلامرضا شعبانی بهارمعاون توسعه ورزش همگانی روزچهارشنبه درخیابان محمد علی جناح به خیل عظیم شرکت کنندگان در راهپیمایی 22 بهمن پیوست .
 جامعه ورزش نیز امروز دراین جشن ملی حضور گسترده ای دارد و تعدادی از وزرشکاران با لباس ها یک شکل و لوازم ورزشی در راهپیمایی شرکت کرده اند.
وزیر ورزش و جوانان بعد از راهپیمایی قرار است راهی کرمانشاه شده و در مراسم بهره برداری از چند طرح ورزشی از جمله ورزشگاه 15هزار نفری شرکت کند.

هاشمی: آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی ایران به درستی به نسل جدید منتقل شد

کیومرث هاشمی اظهار داشت: جامعه ورزشی ایران با حضور در راهپیمایی 22 بهمن ضمن آنکه به وظیفه شرعی خود عمل می‌کنند موجبات ایجاد انگیزه در میان جوانان انقلابی کشورمان را نیز فراهم می‌آورد و اکنون که در میان جمعیت انبوه و پرشور مردم حاضر شده‌ام نوجوانان و جوانان را می‌بینم که در جشن 36 سالگی بزرگ جمهوری اسلامی ایران شرکت کرده‌اند و این در حالی است که نسل جدیدی که ما اکنون شاهد حضور آن‌ها هستیم در ابتدای انقلاب اصلا به دنیا نیامده بودند و پیامی که از حضور این نسل در یوم الله22 بهمن به ما می‌رسد آن است که آرمان‌ها و اهداف جمهوری اسلامی ایران به درستی به نسل جدید انتقال یافته است.

احسان حدادی به همراه افشین داوری رییس فدراسیون دو ومیدانی کشورمان دوشادوش مردم در راهپیمایی 22 بهمن حضور یافتند.

حدادی: ملی‌پوشان هرچه دارند از انقلاب و مردم است

احسان حدادی اظهار داشت: ورزشکاران ایران اگر به شهرت و اسم و رسمی می‌رسند به خاطر همین مردم است که انقلاب کردند  وگرنه هیچکدام از ما کسی نبودیم و اکنون باید ورزشکاران بدانند که ما از مردم جدا نیستیم و به پشتوانه این انقلاب و مردم است که ما به جایگاهی رسیدیم و همواره همراه ملت بزرگ ایران در چنین صحنه‌هایی خواهیم بود.

باقر‌زاده: نظام جمهوری اسلامی ایران از آن مردم است باید حمایت کنیم

رئیس فدراسیون شمشیر بازی  جمهوری اسلامی ایران گفت: سی و ششمین سالگرد پیروزی جمهوری اسلامی ایران را به ملت شریف و غیور کشورمان تبریک می‌گویم و خوشحالم که مردم با این اشتیاق در راهپیمایی با شکوه یوم الله 22بهمن شرکت کرده‌اند و ملت ما می‌داند که این نظام و انقلاب برای آن‌هاست و بدین خاطر تمام قد از آن دفاع می‌کنند.
 
وی تصریح کرد:‌ علی رغم تمام فشارهایی که دشمنان به ما وارد کرده‌اند ما با حضور پر رنگ خود در این راهپیمایی به دنیا ثابت کردیم که مثل همیشه انقلاب را دوست داریم و به راه خود ادامه خواهیم داد.

صفایی: ملت ایران محافظ این انقلاب هستند

قهرمان بیلیارد کشورمان گفت: بسیار خرسندم که شاهد حضور مردم در راهپیمایی 22بهمن هستم و ملت ایران نشان دادند که محافظ انقلاب اسلامی کشورمان هستند و با استتقبال باشکوه خود دهان دشمنان را بستند و بار دیگر با آ‌رمان‌های امام راحل تجدید بیعت کردند.

داوری: از مردم و رسانه‌ها متشکرم که مشت محکمی بر دهان دشمنان زدند

رییس فدراسیون دو و میدانی کشورمان گفت: یوم‌الله 22 بهمن را به همه مردم غیور و شرافتمند ایران تبریک عرض می‌کنم و از خداوند متعال برای آنها آرزوی سلامتی می‌کنم که همواره با حضور خود در چنین عرصه‌هایی ازنظام جمهوری اسلامی ایران حمایت کرده‌اند و همچنین وظیفه خود می‌دانم که به اصحاب رسانه خدا قوت بگویم که همیشه حضور مردم را در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به رخ جهانیان می‌کشند تا مشت محکمی در دهان استکبار ودشمنان زده باشیم و به آنها بگوییم که ما همواره از نظام و انقلاب خود دفاع می‌کنیم و اجازه دخالت به هیچ احدی را نخواهیم داد.

ضرغامی: با این راهپیمایی گزینه ملت ایران روی میز آمد

عضو شورای انقلاب فرهنگی گفت: امروز یک راهپیمایی استثنایی بود چرا که با توجه به تهدیدات دشمن این راهپیمایی یک رفراندوم بزرگ بود تا ما به دنیا نشان بدهیم گزینه ملت شریف و شهید پرور ایران بر روی میز آمده و برای چندین بار نیز به جهانیان نشان دادیم که باید به ملت ایران احترام بگذارند.

رضایی: هیچ فاصله‌ای میان مردم با انقلاب وجود ندارد


دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام جمهوری اسلامی ایران پس ازبازدید از غرفه وزارت ورزش و جوانان گفت: خوشحالم که مردم ما همچنان با روحیه و نشاطی چشمگیر در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن شرکت کرده‌اند و این انقلاب را همچون پدر و مادر خود دوست دارند این بدان معنی است که ملت شهید پرور ایران اسلامی نمی‌خواهند از انقلاب فاصله بگیرند و چنین حرکت‌هایی موجب می‌شود تا مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه این ملت شریف با انگیزه بیشتری به مذاکرات خود با 5+1 ادامه ‌دهد تا مردم ما به حق خود برسند.

سنایی: ورزشکاران در مسابقات نماینده مردم هستند و همیشه با مردمند

نایب رئیس فدراسیون اسکواش ایران گفت: امسال هم مثل سال‌های گذشته ورزشکاران به وظیفه خود عمل کردند و در کنار مردم در این راهپیمایی با شکوه حاضر شدند، ورزشکاران میهن ما همان طور که میدانید در عرصه‌های رقابتی و مسابقات نماینده ملت ایران هستند و همواره برای شادی مردن تلاش کرده‌اند و حضور آنان در چنین عرصه‌هایی موجب شادابی ملت غیور کشورمان می‌شود و به همین علت ما در کنار همه اقشار جامعه حاضر شدیم تا به دنیا بفهمانیم که همه ما انقلابی هستیم و آمده‌ایم تا قدرت خود را به دنیا نشان دهیم.

احمدی: حضور ورزشکاران میان مردم افتخار آنان است

رییس انجمن ورزشی نویسان گفت: به اعتقاد من ورزشکاران همیشه دوشادوش ملت ایران در تمامی صحنه‌ها و عرصه‌ها حرکت کرده‌اند و با حضور خود در میان همه اقشار به جهانیان نشان می‌دهند که ملت ما وحدت کاملی با هم دارد و این افتخاری است برای ورزشکاران که میان مردم هستند و از انقلاب دفاع می‌کنند ضمن اینکه برای نسل جوان نیز مهم است که الگوی آنان در این عرصه‌ها در کنارشان حاضر هستند.

انتهای پیام/
برچسب ها: ورزش ، 22 بهمن ، راهپیمایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار