حضور حماسی(15)

العهد: راهپیمایی‌های میلیونی در تهران و دیگر شهرهای ایران

پایگاه اینترنتی لبنانی العهد اعلام کرد میلیون ها ایرانی مراسم سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را در سراسر ایران برگزار کردند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، این پایگاه اینترنتی اعلام کرد، صبح امروز چهارشنبه راهپیمایی های میلیونی در تهران و دیگر شهرهای ایران به مناسبت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شد. 

در تهران، راهپیمایان از مسیرهای مختلف در میدان آزادی که نماد انقلاب است تجمع کردند. مقامات بلندپایه ایرانی در این راهپیمایی حضور یافتند. 

تظاهرکنندگان در تهران شعارهایی در حمایت از انقلاب و رهبر انقلاب سر دادند. آنها با فریاد "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر استعمار"، بر آزادی و استقلال ایران و پایبندی به اهداف انقلاب اسلامی و اصول انقلاب که در رهبری آیت الله خامنه‌ای تجلی یافته است تاکید کردند و خواستار وحدت مسلمانان و مقابله آنان با دشمن واقعی شدند. 

در مراسم امروز در تهران، فعالیت های مختلفی مانند عملیات چتربازی و گلباران راهپیمایان اجرا خواهد شد. 

حدود 400 میهمان خارجی از سی کشور جهان در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حضور دارند. همچنین بیش از 265 خبرنگار خارجی و یکهزار و پانصد خبرنگار و عکاس داخلی، مراسم راهپیمایی در تهران را پوشش خبری خواهند داد. بیش از 2500 خبرنگار و عکاس نیز راهپیمایی در دیگر استان ها را پوشش می دهند. 

یکی از دست اندرکاران مراسم سالگرد پیروزی انقلاب گفت پس از راهپیمایی میلیونی در تهران، نماز جماعت در 14 مکان برگزار خواهد شد.



انتهای پیام./.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار